Csőposta Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-11-20 6 perc átlagos olvasási idő 0 992 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is egy kis lazításra, ünnepi pillanatokra. A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hetekben. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában. A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámspot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés stb. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal. A filmükkel közvetlenül a végfogyasztót szólítják meg érzelmileg, hogy ezzel is támogassák a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem, cukrászda, pékség támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javasolják, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg. Hisszük, hogy ez a kis figyelem felhívás segítséget és reményt ad ebben a nehéz időszakban! II. Magyar Gasztronómia napja: Mérföldkő és országokat átölelő siker Magyarország étele 2023. eredmények Szamos Mátyás-tányérdesszert verseny eredmények Befordúltam a konyhára rajzverseny erdmények Elindult a nevezés a Chaine Ifjúsági Szakácsverseny nemzeti válogatójára
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Vasárnapig lehet jelentkezni a turizmus világnapjára Vasárnapig jelentkezhetnek akciókkal, programokkal a turisztikai szolgáltatók és a Budapest Card partnerei a szeptember …
Szepesi Iván: A zsidó év utolsó ünnepe a HANUKA Az idei zsidó év utolsó ünnepe a HANUKA,mely dec.17-25.ig tart. Miután ott 28 …