Csőposta Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-11-20 7 perc átlagos olvasási idő 0 525 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is egy kis lazításra, ünnepi pillanatokra. A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hetekben. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában. A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámspot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés stb. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal. A filmükkel közvetlenül a végfogyasztót szólítják meg érzelmileg, hogy ezzel is támogassák a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem, cukrászda, pékség támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javasolják, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg. Hisszük, hogy ez a kis figyelem felhívás segítséget és reményt ad ebben a nehéz időszakban! Megjelent az Oldalas magazin 2021. márciusi száma! A Kőröstej saját standon mutatja be sajtjait Dubajban az expón Elrajtolt a Magyarország étele 2021 szakácsverseny Húsvéti tojásfestő pályázatot hirdet a pécsi Zsolnay Örökségkezelő Az immunrendszer erősítését célzó kampányt indít a vöröskereszt és a dietetikusok szövetsége
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Így találhat munkahelyet 50 felett Így találhat munkahelyet 50 felett Hiába a tapasztalat, 50 év fölött egyre nehezebb …
Teltházzal zajlott az első és egyetlen hazai TikTok díjátadó fesztivál, jövőre folytatják TikTOP: a győzteseket a követőik szeretete motiválja Mintegy 100 sztárral, 40 közönségtalálkozóval, 10 kiállítóval, …