Csőposta Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-11-20 7 perc átlagos olvasási idő 0 1,084 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A METRO széleskörű globális kampányba kezdett a televízióban és a közösségi médiában. A kampány arra hívja fel a fogyasztók figyelmét, hogyan árnyékolja be a COVID-19 a gasztronómiai ágazat karácsonyi üzletmenetét. Ugyanakkor azt is megmutatja, hogy van lehetőség a karantén alatt is egy kis lazításra, ünnepi pillanatokra. A globális COVID-19 járvány hatásai a vendéglátás ágazatot különösen súlyosan érintették. A kormányzati szigorítások, a fogyasztók körében kialakult bizonytalanság, valamint a vállalkozások üzleti kilátásai nem sok jóval kecsegtetnek a következő hetekben. Gasztronómiai partnerei és vevői támogatása érdekében a METRO a cégcsoport történetében először széleskörű karácsonyi reklámkampánnyal fordul a nagyközönséghez. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampánnyal a METRO arra ösztönzi az embereket, hogy kedvenc ünnepi ételeiket idén étteremből rendeljék meg. Az elmúlt hónapok után, amikor a napi élet, annak minden új és régi kihívásával együtt az emberek otthonára korlátozódott, lehet egy kicsit lazítani a konyhában. A kampány gerincét egy érzelmes videó képezi, amely kiemeli az elmúlt év kihívásait és a társas életet érintő jelenlegi megszorításokat A reklámspot egy tipikus család elmúlt hónapokban átélt élményeit mutatja be. Ez a történet számos család aktuális helyzetét illusztrálja. A karantén realitásában az élet kizárólag otthon zajlik: otthoni munkavégzés, online oktatás, főzés, otthoni testedzés stb. A hektikus és frusztráló mindennapi élet miatt sokszor nem marad helye az együtt töltött minőségi időnek, a jó ételeknek, az ünnepi készülődésnek. Ezért a kampányvideó fő üzenete: ha egy kicsit lazítunk a konyhában, és étteremből rendeljük meg a karácsonyi menüt, több minőségi időt tölthetünk családunkkal.A filmükkel közvetlenül a végfogyasztót szólítják meg érzelmileg, hogy ezzel is támogassák a fennmaradásukért küzdő vendéglátóipari vállalkozásokat. Az ünnepi időszak még élvezetesebbé tételére, ezáltal egy étterem, cukrászda, pékség támogatására való ösztönzés révén várhatóan nőnek majd a gasztronómiai bevételek. Sokan főztek otthon az elmúlt időszakban, olyanok is, akik korábban ezt nem tették. Most azonban azt javasolják, egy kicsit pihenjen mindenki az ünnepi időszakban, így sok éttermi vállalkozás teheti elkötelezetten azt, amiért ezt a szakmát választották: főzhetnek a vendégeiknek, és nem utolsó sorban bevételhez juthatnak az ünnepi időszakban. A „Hagyja pihenni egy kicsit a konyháját is” kampányfilm itt tekinthető meg. Hisszük, hogy ez a kis figyelem felhívás segítséget és reményt ad ebben a nehéz időszakban!Magyarország étele 2025 középdöntő: a gasztronómiánk kulturális örökségünk Figyelem, már februárban elkezdődik a nagy táborvadászat! Itt a nagy pizzakörkép: a Guns N’ Roses a boxokért és side-okért rajong Megjelent az Oldalas magazin 2025. februári száma! Új szemléletű tenyésztéstechnológia projekt valósult meg a MATE Kaposvári Campusán
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Visszatérnek az első hullám idején alkalmazott határvédelmi szabályok Budapest, 2020. augusztus 28., péntek (MTI) – A koronavírusjárvány-helyzet alakulása miatt a járvány első …
Májusfa-állítás a Sóstói Múzeumfaluban Májusfa-állítás a Sóstói Múzeumfaluban A májusfa-állítás hagyományát is felelevenítik május elsején, …