Főoldal Hírek Kultúra Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány

Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány

5 perc átlagos olvasási idő
0
104
 ehaccp_topbanner4.jpg

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát. Az október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. A kampány célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak – tudatta közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség az OrientPress Hírügynökséggel.

 

A Magyar Turisztikai Ügynökség fontos küldetésének tartja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse. Ezáltal minél többen tudjanak a Libalakoma és az újbor kóstolásának hagyományáról. Ehhez kapcsolódik a legújabb kampány, a Szent Márton-napi Libalakoma, melynek célja a magyar liba becsületének helyreállítása – jelentette be Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a Belvárosi Piacon tartott sajtótájékoztatón.
A Magyar Turisztikai Ügynökség országos felhívásához több száz étterem csatlakozott.
Forrás: pixabay.com

 

A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat” – hangsúlyozta a vezérigazgató, aki arra kérte a vendéglátó egységeket, hogy ezen a napon is mutassák meg a visszahívó magyar vendégszeretetet legalább egy apró gesztus keretében.

 

A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. Az MTÜ felhívására jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.huweboldalon gyűjti össze és teszi közzé az Ügynökség.

 

Az MTÜ átfogó, országos integrált kampányában kiemelten népszerűsíti a Libalakomához csatlakozott vendéglátóegységeket az említett honlapon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat többek között influenszerek bevonásával annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet, és tervezzenek programot 2017. november 11-re. A kampányhoz az ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek az alábbi oldalakon érhetők el: http://www.hellomagyarorszag.hu/oszimenukhete

 

 

OPH/Pixabay

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Kultúra

Cikk ajánló

Mostantól magyar tejet is ihatnak Kínában

A Földművelésügyi Minisztérium (FM) több éves egyeztetéseinek köszönhetően péntektől lehet…