Főoldal Hírek Kultúra Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány

Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány

5 perc átlagos olvasási idő
0
1,046
 ehaccp_topbanner3.jpg

A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát. Az október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. A kampány célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak – tudatta közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség az OrientPress Hírügynökséggel.

 

A Magyar Turisztikai Ügynökség fontos küldetésének tartja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse. Ezáltal minél többen tudjanak a Libalakoma és az újbor kóstolásának hagyományáról. Ehhez kapcsolódik a legújabb kampány, a Szent Márton-napi Libalakoma, melynek célja a magyar liba becsületének helyreállítása – jelentette be Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a Belvárosi Piacon tartott sajtótájékoztatón.
A Magyar Turisztikai Ügynökség országos felhívásához több száz étterem csatlakozott.
Forrás: pixabay.com

 

A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat” – hangsúlyozta a vezérigazgató, aki arra kérte a vendéglátó egységeket, hogy ezen a napon is mutassák meg a visszahívó magyar vendégszeretetet legalább egy apró gesztus keretében.

 

A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. Az MTÜ felhívására jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.huweboldalon gyűjti össze és teszi közzé az Ügynökség.

 

Az MTÜ átfogó, országos integrált kampányában kiemelten népszerűsíti a Libalakomához csatlakozott vendéglátóegységeket az említett honlapon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat többek között influenszerek bevonásával annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet, és tervezzenek programot 2017. november 11-re. A kampányhoz az ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek az alábbi oldalakon érhetők el: http://www.hellomagyarorszag.hu/oszimenukhete

 

 

OPH/Pixabay

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Kultúra

Cikk ajánló

Szabadka központjában megnyílt az Öt Kenyér Pékség és Blaha Lujza Cukrászda

2021. szeptember 20-án, néhány hétnyi próbaüzem után hivatalosan is megnyílt a valamikori …