Kultúra Elindult a Szent Márton-napi libalakomát népszerűsítő kampány Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2017-11-11 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,133 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A Szent Márton-napi hagyományok újjáélesztése, szélesebb körben való megismertetése érdekében a Magyar Turisztikai Ügynökség meghirdeti a Szent Márton-napi Libalakomát népszerűsítő kampányát. Az október 17-én elindult őszi, belföldi kampány csúcspontjaként a promóció keretében a szervezők felelevenítik a libaételek és a magyar bor fogyasztásához kapcsolódó tradíciókat. A kampány célja, hogy a Szent Márton-napi hagyományt élővé tegye, a magyarok induljanak útnak, kóstoljanak libaételeket vagy főzzenek otthon családjuknak, barátaiknak – tudatta közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség az OrientPress Hírügynökséggel. A Magyar Turisztikai Ügynökség fontos küldetésének tartja, hogy a Szent Márton napjához kötődő hagyományokat újjáélessze, és minél szélesebb körben megismertesse. Ezáltal minél többen tudjanak a Libalakoma és az újbor kóstolásának hagyományáról. Ehhez kapcsolódik a legújabb kampány, a Szent Márton-napi Libalakoma, melynek célja a magyar liba becsületének helyreállítása – jelentette be Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a Belvárosi Piacon tartott sajtótájékoztatón. A Magyar Turisztikai Ügynökség országos felhívásához több száz étterem csatlakozott. Forrás: pixabay.com A kampány keretében a vendéglátóhelyek a liba köré építik fel menüajánlataikat, emellett fókuszba helyezik a helyi, évszakra jellemző alapanyagokat, valamint az újborokat” – hangsúlyozta a vezérigazgató, aki arra kérte a vendéglátó egységeket, hogy ezen a napon is mutassák meg a visszahívó magyar vendégszeretetet legalább egy apró gesztus keretében. A Szent Márton-napi Libalakoma keretében az ügynökség egy ernyőt biztosít azon programoknak és ajánlatoknak, amelyek a november 11-i ünnepkörhöz kapcsolódnak. Az MTÜ felhívására jelentkező vendéglátóegységeket és kínálatukat a hellomagyarorszag.huweboldalon gyűjti össze és teszi közzé az Ügynökség. Az MTÜ átfogó, országos integrált kampányában kiemelten népszerűsíti a Libalakomához csatlakozott vendéglátóegységeket az említett honlapon, valamint intenzív kommunikációs kampányt folytat többek között influenszerek bevonásával annak érdekében, hogy minél többen kapjanak kedvet, és tervezzenek programot 2017. november 11-re. A kampányhoz az ügynökség felkérésére a 2016-os Bocuse d’Or európai döntőjének nyertese, Széll Tamás és Szulló Szabina séfek ajánlanak receptet, amelyek az alábbi oldalakon érhetők el: http://www.hellomagyarorszag.hu/oszimenukhete OPH/Pixabay
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
350 ezer vendég, 50 díj: 10 éves a Spirit Hotel Szülinapi ajándék zenei ínyenceknek: az elmúlt 10 év legjobb chillout számai Jubileumi, 10. …
Csak minden ötödik magyar diák érzi magát biztonságban neten Egy friss felmérés szerint a fiatalok az adathalászattól, személyazonosság-lopástól és profil feltöréstől tartanak a …