Átólzéig Újabb magyar beszállítók termékeivel bővülhet a Lidl kínálata Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2015-05-21 6 perc átlagos olvasási idő 0 2,217 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Újabb magyar beszállítók termékeivel bővülhet a Lidl kínálata Budapest, 2015. 05. 21. – Nagy sikerrel zárult a Lidl Magyarország hazai beszállítókat felkutató rendezvénysorozata, melyen több tucat vállalkozás vett részt személyesen, sőt, az online érdeklődők száma is megugrott a program iránt. Összességében az elmúlt három hét során több mint 100 olyan potenciális beszállító került az áruházlánc látókörébe, akikkel a Lidl korábban nem folytatott egyeztetéseket, és akiknek termékei a jövőben megjelenhetnek a polcokon. A magyar vállalkozások számára a beszállítói program amellett, hogy országos szintű megjelenést biztosít, lehetőséget nyújt a külpiacra lépéshez is. A legdinamikusabban fejlődő hazai áruházlánc két évvel ezelőtt hirdette meg a Lidl a magyar beszállítókért programját, mely rendkívül sikeresnek bizonyult. Ezen időszak alatt összesen 154 új magyar taggal bővült a beszállítói hálózat, 1700 féle magyar termékkel gazdagodott a kínálat és a magyar termékek aránya is 60 százalék fölé emelkedett. „Vállalatunk számára kiemelkedően fontosak a magyar termékek és a magyar beszállítók támogatása, helyzetbe hozása, ezáltal az ország versenyképességének növelése. Éppen ezért döntöttünk úgy, hogy – az egyébként folyamatosan nyitott – programunkat személyesen ismertetjük azokkal a hazai vállalkozásokkal, akik kiváló minőségű termékeket kínálnak, de korábban nem kerültünk velük kapcsolatba. Nagyon örülök annak, hogy a meghirdetett négy helyszínen számos cégnek bemutathattuk a program részleteit és több tucat potenciális beszállítóval sikerült személyes tárgyalásokat lebonyolítani. Mindemellett külön öröm volt számunkra, hogy nagy volt az érdeklődés beszállítói programunk iránt azon cégek körében is, akik nem tudtak személyesen jelen lenni, online felületünkön 70-en jelezték, hogy szeretnének a Lidl beszállítójává válni. Összességében tehát 100-nál is több céggel sikerült kapcsolatba kerülnünk az elmúlt három hét során és a jövőben bizonyosan számos termékkel fog bővülni áruházláncunk kínálata.”- emelte ki Nepp Zoltán, a Lidl Magyarország beszerzési ügyvezető igazgatója. A Miskolcon, Győrben, Szegeden valamint Székesfehérváron megtartott rendezvénysorozaton rendkívül széles palettával találkozhattak az áruházlánc munkatársai, a tejipar, a zöldség-gyümölcs, a húsipar valamint a pékáru ágazat képviselői mellett többek között vegyipari, kozmetikai termékeket kínáló vállalkozások is megjelentek. A vállalat programjának köszönhetően az elmúlt két év során 321 beszállító több mint 2500 terméke fordult meg az áruház polcain és 117 magyar beszállító közel 300 féle termékéhez juthatnak hozzá 12 európai ország Lidl vásárlói. Az áruházlánc ugyanakkor továbbra is nyitott az együttműködésekre, az érdeklődők a https://beszallito.lidl.huoldalon jelentkezhetnek online.
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Vendéglátóipari látlelet Vendéglátóipari látlelet A vendéglátás egykor kiharcolt megbecsülését, és társadalmi rangját számtalanszor emlegetjük. Azonban …
Megválasztották az év legjobb bejglijeit A Magyar Cukrász Ipartestület az idén harmadik alkalommal hirdette meg az Év Bejglije versenyt …