Főoldal Hírek Ajánló Szezonzáró workshop a nyári szünet előtt

Szezonzáró workshop a nyári szünet előtt

12 perc átlagos olvasási idő
0
643
 ehaccp_topbanner3.jpg

Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének idei hetedik gyűlésére a Budapesti Komplex Szakképzési Centrum Mándy Iván Szakközépiskolája és Szakiskolájában került sor.

 

 

Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének július havi workshopján két cég termékei is bemutatkoztak.

A Pannon porcelán Kft. részéről Bosch Ágnes elmondta, hogy cégük a kis- és nagyszériás porcelántermékektől, az egyedi gyártású termékeken, díjakon át, az egyedi logózásig mindent meg tudnak valósítani. Kérdésre azt is elmondta, hogy az egyedi logózást, akár a már meglévő porcelánkészletre is meg tudják valósítani.

 

A Pannon Porcelán Kft., mint a PANNON PORCELÁN védjegy tulajdonosa a piacon egyedüliként ötvözi a hagyományokat, a tradicionális magyar motívumokat a legmodernebb technológiákkal és trendekkel.

A brendet feltörekvő márkaként kezelik, így az áraikkal a megfizethetőség elvét követik, minőségben pedig a maximumra törekednek.

A PANNON PORCELÁN termékei a legmagasabb minőséget és maradandó értéket jelent, egyedülálló termékei hosszú évtizedekre lehetnek díszei a családi asztalnak és az otthonnak.
A termékeik között megtalálhatóak a kortárs lakáskultúrába illeszkedő formák és dekorok, valamint a tradicionális funkciók is.
http://www.pannonporcelan.com/

 

A Miskolci Likőripari vállalatot Kerschner Ferenc a vállalat ügyvezető igazgatója mutatta be a Séfklub tagjainak.  Megismertette velük a Bükk-hegység karsztvidékéről származó Lillafüredi ásványvizet, annak kiszereléseit, és kedvező összetételű beltartalmi értékét. Elmondta, hogy az ásványvíz jelen állapotában is már megfelel a babavíz elvárásainak.

A tagjaink kérdésére megtudtuk, hogy mi a különbség ásványvíz és ásványvíz között, valamint azt, hogy mit kell érezni, ha ásványvíz kóstol.

Kerschner Ferenc a Miskolci Likőripari vállalat ügyvezető igazgatója

 

Megtudtuk továbbá, hogy a Miskolci Likőrgyár Zrt. 1999-ben kezdte el gyártani a Lillafüredi ásványvizet, mely magában foglalja a Bükk hegység karsztvidékének ásványi anyagait és kristálytiszta levegőjét. Elismert, természetes ásványvíz, mely kedvező összetételével üdítően frissítő hatást nyújt. A kedvező élettani tulajdonságokkal rendelkező ásványvíz alacsony nátriumtartalmával csökkenti a magas vérnyomás kialakulásának kockázatát. Az ásványvíz termékcsalád bővítésére is sor került az elmúlt években, melynek eredményeként különféle kiszerelésekben, szénsavas és szénsavmentes változatban is kapható a Lillafüredi ásványvíz. 0,25 és 0,75 üveges, 0,5 és 1,5 literes pet, és 19 literes ballonos változatban van jelen a piacon.

A Lillafürdedi ásványvíz alacsony nátriumtartalmának köszönhetően kedvező hatással van a magas vérnyomás kialakulásának megelőzésére és különösen ajánlott a sószegény diétát tartóknak.

Az ügyvezető a Miskolci Likőrgyár Zrt. termeléséről is beszélt, elmondta, hogy három gyártósorukon a Lillafüredi ásványvíz, a hidegszesz gyártás és Prekopp pálinka készül.

Megtudtuk, hogy hamarosan egy különleges vodkát is be kívánnak vezetni a hazai piacra, valamint az ásványvíz szortiment átszabásával a HORECA szektort célozzák meg.

www.miskolcilikorgyarrt.hu

 

 

A szünetet követően Asztalos István, nyitotta meg a Séfklub gyűlést, mégpedig az elmúlt hónap szakmai eseményeit összefoglaló beszédével. Majd kitért arra is, hogy az ÉTREND a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara mesterképzés megújítását feladatul kapó bizottságába delegált tagokkal a szerződések megköttettek, így a munka hamarosan kezdődik. A cél egy olyan mesterképzés kidolgozása, amely az egész szakma hasznát kivívhatja. Szeretnék, ha a mester címet nem csak megszerezni kellene, hanem meg is kellene azt védeni, visszaadva ezzel a rangját.

 

Az egyesületi ügyek közt <a teljesség igénye nélkül> említésre került az ősztől bevezetendő új egyesületi struktúra, a nemrégen zárult OKÉS Országos Közétkeztetési szakácsverseny (www.etrendegyesulet.hu/okes), valamint a Magyarország étele 2018. (www.magyarorszagetele.hu) szakácsverseny és a Séfparádé nevű szakácsfelvonulás is. Ez utóbbival kapcsolatban megjegyezte, büszke arra, hogy a rendezvényt sehol nem hirdették meg, ennek ellenére több, mint száz fő vett azon részt.

 

 

A Magyarország ételével kapcsolatban megismertette az éttermek részére kidolgozott rendszer részvételi feltételeit, és kérte a kollégákat, hogy értesítsék egymást, értesítsék az üzleteket, hogy minél szélesebb körben sikerüljön kiterjeszteni a projektet. Elmondta azt is, hogy reményeik szerint a projekt forgalmat generál majd a csatlakozó vendéglátó egységek és a szállodák részére. Ugyanis az étel a zászlóval megközelítőleg nettó hétszáz forintból jön ki, ami azt is jelentheti, hogy sokszoros haszonnal értékesíthető, a tisztességes haszon pedig minden üzletre ráfér. A csatlakozásról ezen a linken informálódhatsz: https://magyarorszagetele.hu/csatlakozni-szeretnek/

 

Asztalos István (j) és Nótár László (k) átadja a Magyar Országgyűlés alelnökének, Jakab Istvánnak (b) a Magyarország étele 2018. címet elnyert étel receptjét.

 

Az elnök véleménye szerint a Magyarország étele, az Okés szakácsverseny és a szakácsfelvonulás sikere pedig hatalmas löketet fog adni az egyesület életében, hiszen egyértelműen látható, hogy a szakmai munkát a kormányzat szereplői is fel-, és elismerték. Ennek gyümölcse azonban csak a későbbiekben lesz látható majd.

 

A Chefklub workshop, a szokásos nyáriszünetet figyelembe véve, szeptember 3-án folytatódik majd melyre szeretettel várják a már aktív-, vagy újonnan csatlakozni kívánó tagokat.

 

 

 

 

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Ajánló

Cikk ajánló

Diákokat ösztönöznek mézfogyasztásra

Tatán, a Kőkúti Általános iskolában kezdődött pénteken a „Mézes reggeli”, a gyermekek mézf…