Színes Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2015-11-25 2 perc átlagos olvasási idő 0 837 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya Saját nemzetközi franchise-hálózatot indított útjára az amerikai The Fusion Group magyar leányvállalata, amely 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti Magyarországon. Képünk illusztráció! A hálózat első étterme a Bellozzo, amelynek hétfői budapesti megnyitóján Tuzson Bence, a Miniszterelnökség kormányzati kommunikációért felelős államtitkára kiemelte: a vállalkozás olyan embereknek ad munkát, akik másképpen nehezen tudnának elhelyezkedni a munkaerőpiacon – megváltozott munkaképességűek, kisgyermekes anyák, diákok. A Bellozzo két éves fejlesztéssel jött létre, friss olasz gyorsételeket kínál – mondta Dara Zsolt, a létrehozó The Fusion Group magyar leányvállalatának a vezérigazgató-helyettese. Az amerikai cég 25 éve van jelen Magyarországon és 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti. A Bellozzo az első saját franchise-terméke – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes. A The Fusion Group eddig 6 milliárd forint beruházást hajtott végre Magyarországon, 900 főt alkalmaz és évi 2 milliárd forint adót fizet – tájékoztatásuk szerint. MTI/Pixabay
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Múltunk árulkodó építőkövei: a bélyeges téglák Múltunk árulkodó építőkövei: a bélyeges téglák Régi épületek bontásakor vagy falusi udvarokon gyakran …
Jó alvással a fájdalom is csökken Bár a krónikus fájdalmakkal nem könnyű megbirkózni, friss kutatások a megfelelő alvás jelentőségét hangsúlyozzák …