Főoldal Hírek Színes Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya

Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya

2 perc átlagos olvasási idő
0
639
 ehaccp_topbanner3.jpg

Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya
 

    Saját nemzetközi franchise-hálózatot indított útjára az amerikai The Fusion Group magyar leányvállalata, amely 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti Magyarországon.


Képünk illusztráció! 

    A hálózat első étterme a Bellozzo, amelynek hétfői budapesti megnyitóján Tuzson Bence, a Miniszterelnökség kormányzati kommunikációért felelős államtitkára kiemelte: a vállalkozás olyan embereknek ad munkát, akik másképpen nehezen tudnának elhelyezkedni a munkaerőpiacon – megváltozott munkaképességűek, kisgyermekes anyák, diákok. 

    A Bellozzo két éves fejlesztéssel jött létre, friss olasz gyorsételeket kínál – mondta Dara Zsolt, a létrehozó The Fusion Group magyar leányvállalatának a vezérigazgató-helyettese. Az amerikai cég 25 éve van jelen Magyarországon és 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti. A Bellozzo az első saját franchise-terméke – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes.

    A The Fusion Group eddig 6 milliárd forint beruházást hajtott végre Magyarországon, 900 főt alkalmaz és évi 2 milliárd forint adót fizet – tájékoztatásuk szerint.

 

MTI/Pixabay

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Színes

Cikk ajánló

BGE: első magyar egyetemi gasztronómiai kupa

Budapest, 2019. október 18. – Ramocsai Barbara, a Budapesti Gazdasági Egyetem hallgatója n…