Színes Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2015-11-25 2 perc átlagos olvasási idő 0 977 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Saját étteremláncot épít az amerikai cég magyar leánya Saját nemzetközi franchise-hálózatot indított útjára az amerikai The Fusion Group magyar leányvállalata, amely 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti Magyarországon. Képünk illusztráció! A hálózat első étterme a Bellozzo, amelynek hétfői budapesti megnyitóján Tuzson Bence, a Miniszterelnökség kormányzati kommunikációért felelős államtitkára kiemelte: a vállalkozás olyan embereknek ad munkát, akik másképpen nehezen tudnának elhelyezkedni a munkaerőpiacon – megváltozott munkaképességűek, kisgyermekes anyák, diákok. A Bellozzo két éves fejlesztéssel jött létre, friss olasz gyorsételeket kínál – mondta Dara Zsolt, a létrehozó The Fusion Group magyar leányvállalatának a vezérigazgató-helyettese. Az amerikai cég 25 éve van jelen Magyarországon és 32 Burger King éttermet, valamint az Anna kávézókat működteti. A Bellozzo az első saját franchise-terméke – tette hozzá a vezérigazgató-helyettes. A The Fusion Group eddig 6 milliárd forint beruházást hajtott végre Magyarországon, 900 főt alkalmaz és évi 2 milliárd forint adót fizet – tájékoztatásuk szerint. MTI/Pixabay
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Megjelent az Oldalas magazin 2020. májusi száma! Ez <mint ahogyan magazinunk korábbi számai is>, mindenki számára ingyenesen és azonnal elérhető a …
Felszállt a fehér füst az Étrend Egyesület tisztújító közgyűlésén 2017. első komolyabb változása, hogy az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének január 9-én megtartott tisztújító …