Ajánló Péntektől a #vadateszem kampány ajánlatai válthatják fel a Márton-napi libavacsorákat az éttermekben, szállodákban. Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-11-18 12 perc átlagos olvasási idő 0 176 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Péntektől a #vadateszem kampány ajánlatai válthatják fel a Márton-napi libavacsorákat az éttermekben, szállodákban.Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület, és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint aBudapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indít.Gyakran ismételt kérdések:➡️Kik csatlakozhatnak?A programban részt vehet bármely vendéglátásban aktívan részt vevő egység, amely vállalja, hogy 2022. november 18-tól november 27-ig tartó időszakban vadételt tart a kínálatában. (Étlap, Séftábla, Heti-, vagy havi étlapbetét, Menü stb.)➡️Hogyan csatlakozhatnak?Első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljon, hogy csatlakozott a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válik, hogy az Ön étterme is részt vesz a programban. A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít.➡️Honnan kell a vadhúst beszereznem?A vadhús bárhonnan beszerezhető.Javaslatunk:Fiwi-Hűt Kft.2890 Tata, Molnár u. 2.Telefon: +36 34 483 550Email: info@fiwi.hu➡️Meddig kell a vadhúsból készülő ételt a kínálatban tartanom?2022. november 18-tól november 27-ig.➡️Mennyiért kell a vadételt adnom?A programban részt vevő egységek erről maguk dönthetnek.Manapság attól hangos a média és mindenki attól fél, hogy az energiaválságot hogyan éli túl a turizmus, hogyan lesz vendég, milyen folyamatok következnek. Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint a Budapsti Kereskedelmi és Iparkamara úgy gondolja, hogy tenni kell a túlélési esély növelése érdekében. Még, ha a folyamatot nem is tudják az ellenkezőjére fordítani, javítani szeretnék azokat a negatív következményeket, amelyek ebből a válságból adódnak, ezért önszerveződéssel egy forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indítanak.Az elmúlt nehéz időszak, a jelenlegi háborús infláció, valamint a rezsiárak növekedése a turizmus-vendéglátást szinte soha nem látott nehéz helyzetbe hozta, ezért fontosnak érezzük, hogy az új programmal igyekezzünk a fogyasztókat minél nagyobb számban az egységekbe terelni, forgalmat generálva ezzel a vendéglátás szereplőinek.Az elmúlt években számtalan szokás alakult ki, mely biztos forgalmat hozott a csatlakozó egységeknek. Ilyen volt például a Márton-nap hagyományához köthető libalakoma is. Azt azonban látni kell, hogy a mostani alapanyagárak – kiemeleten a libahús árnövekedése – a keresletet valószínűsíthetően csökkenteni fogják, ezért számottevő haszon sem várható általuk. Szükségesnek érezzük tehát egy új attrakció megalkotását, mely alkalmas a fogyasztók megszólítására, valamint alkalmazkodni képes a hazai borkínálathoz.Ezért az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület, és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint a Budapesti kereskedelmi és Iparkamara összefogásával egy új forgalomgeneráló kampányt hirdet.Ehhez azok az éttermek csatlakozhatnak, amelyek november 18-tól november 27-ig önkéntesen vállalják, hogy a kínálatukban elérhetővé tesznek legalább egy, a magyar erdőkből származó vadételt.A program sikerességéhez hozzájárulhat, hogy vadhúsból Magyarországon nagyon jól állunk, ráadásul az egészségre gyakorolt pozitív hatásuk miatt is indokolt ezen termékek fogyasztásának ösztönzése. A vadhús ára jelenleg még a marhahús árát sem éri el, ennek ellenére az uniós átlag alatti az egy főre eső átlagos vadfogyasztásunk.A kedvező beszerzési ár miatt az értékesítésben rentábilis megtérülés és profit valószínűsíthető. A csatlakozó egységek önként dönthetik el a részvételi szándékukat, ráadásul ez semmi új beruházást és extra nagy rákészülést nem igényel.A program az országos lefedettsége miatt az állami költségvetést is kimutathatóan növeli.A feladatunk tehát az, hogy egy összefogáson alapuló figyelemfelkeltő kampányt indítsunk a lakosság irányába.A kampányban el kell érni, hogy a lakosság minél szélesebb körben értesüljön a programról, így rávehető arra, hogy keresse a vadhúsból készült ételeket a csatlakozó egységekben.Első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljon, hogy csatlakozott a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válik, hogy az Ön étterme is részt vesz a programban.A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít.Az ilyen célzott akciók ma már a közösségi portálokon egy-egy kulcsszóval kereshetővé válnak, így ennek a programnak is van hívó szava – #vadateszem – , mely kiválóan kommunikálható mind a szervezők, mind a csatlakozó egységek, mind a vendégek részéről.Kérjük, csatlakozzon Ön is ahhoz a programhoz, melynek csak nyertesei lehetnek.#fiwihutkft #vadhus #delikátesz #vad #vadhús #szarvas #vaddiszno #rudli #nyúl #vadnyul #facan #furj #szarvascomb ,,#szarvasnyak #szarvashúskockák #vadgasztronómia #vadkonyha #fiwi
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Mobil fejlesztés a gasztronómia világában – óriási lehetőség a magyar étterem tulajdonosoknak Mobil fejlesztés a gasztronómia világában – óriási lehetőség a magyar étterem tulajdonosoknak Nem …
Már közel 15 000 kg adomány gyűlt össze a Tesco rendkívüli élelmiszeradomány-gyűjtő kampányában Már közel 15 000 kg élelmiszert adományoztak a Tesco vásárlói az áruházlánc és a Magyar …