Ajánló Péntektől a #vadateszem kampány ajánlatai válthatják fel a Márton-napi libavacsorákat az éttermekben, szállodákban. Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-11-18 12 perc átlagos olvasási idő 0 89 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Péntektől a #vadateszem kampány ajánlatai válthatják fel a Márton-napi libavacsorákat az éttermekben, szállodákban. Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület, és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint aBudapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK) forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indít. Gyakran ismételt kérdések: ➡️Kik csatlakozhatnak? A programban részt vehet bármely vendéglátásban aktívan részt vevő egység, amely vállalja, hogy 2022. november 18-tól november 27-ig tartó időszakban vadételt tart a kínálatában. (Étlap, Séftábla, Heti-, vagy havi étlapbetét, Menü stb.) ➡️Hogyan csatlakozhatnak? Első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljon, hogy csatlakozott a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válik, hogy az Ön étterme is részt vesz a programban. A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít. ➡️Honnan kell a vadhúst beszereznem? A vadhús bárhonnan beszerezhető.Javaslatunk:Fiwi-Hűt Kft.2890 Tata, Molnár u. 2.Telefon: +36 34 483 550Email: info@fiwi.hu ➡️Meddig kell a vadhúsból készülő ételt a kínálatban tartanom? 2022. november 18-tól november 27-ig. ➡️Mennyiért kell a vadételt adnom? A programban részt vevő egységek erről maguk dönthetnek. Manapság attól hangos a média és mindenki attól fél, hogy az energiaválságot hogyan éli túl a turizmus, hogyan lesz vendég, milyen folyamatok következnek. Az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint a Budapsti Kereskedelmi és Iparkamara úgy gondolja, hogy tenni kell a túlélési esély növelése érdekében. Még, ha a folyamatot nem is tudják az ellenkezőjére fordítani, javítani szeretnék azokat a negatív következményeket, amelyek ebből a válságból adódnak, ezért önszerveződéssel egy forgalomélénkítő és vadhúst népszerűsítő kampányt indítanak. Az elmúlt nehéz időszak, a jelenlegi háborús infláció, valamint a rezsiárak növekedése a turizmus-vendéglátást szinte soha nem látott nehéz helyzetbe hozta, ezért fontosnak érezzük, hogy az új programmal igyekezzünk a fogyasztókat minél nagyobb számban az egységekbe terelni, forgalmat generálva ezzel a vendéglátás szereplőinek. Az elmúlt években számtalan szokás alakult ki, mely biztos forgalmat hozott a csatlakozó egységeknek. Ilyen volt például a Márton-nap hagyományához köthető libalakoma is. Azt azonban látni kell, hogy a mostani alapanyagárak – kiemeleten a libahús árnövekedése – a keresletet valószínűsíthetően csökkenteni fogják, ezért számottevő haszon sem várható általuk. Szükségesnek érezzük tehát egy új attrakció megalkotását, mely alkalmas a fogyasztók megszólítására, valamint alkalmazkodni képes a hazai borkínálathoz. Ezért az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, a Dél-Alföldi Gasztronómiai és Turisztikai Egyesület, és a Miskolc és Térsége Turisztikai Közhasznú Egyesület, valamint a Budapesti kereskedelmi és Iparkamara összefogásával egy új forgalomgeneráló kampányt hirdet. Ehhez azok az éttermek csatlakozhatnak, amelyek november 18-tól november 27-ig önkéntesen vállalják, hogy a kínálatukban elérhetővé tesznek legalább egy, a magyar erdőkből származó vadételt. A program sikerességéhez hozzájárulhat, hogy vadhúsból Magyarországon nagyon jól állunk, ráadásul az egészségre gyakorolt pozitív hatásuk miatt is indokolt ezen termékek fogyasztásának ösztönzése. A vadhús ára jelenleg még a marhahús árát sem éri el, ennek ellenére az uniós átlag alatti az egy főre eső átlagos vadfogyasztásunk. A kedvező beszerzési ár miatt az értékesítésben rentábilis megtérülés és profit valószínűsíthető. A csatlakozó egységek önként dönthetik el a részvételi szándékukat, ráadásul ez semmi új beruházást és extra nagy rákészülést nem igényel. A program az országos lefedettsége miatt az állami költségvetést is kimutathatóan növeli. A feladatunk tehát az, hogy egy összefogáson alapuló figyelemfelkeltő kampányt indítsunk a lakosság irányába. A kampányban el kell érni, hogy a lakosság minél szélesebb körben értesüljön a programról, így rávehető arra, hogy keresse a vadhúsból készült ételeket a csatlakozó egységekben. Első lépésként a #vadateszem kampányszó felhasználásával a vendéglátóipari egység saját közösségi csatornáján posztoljon, hogy csatlakozott a #vadateszem kampányhoz. Ezáltal a vendégek számára kereshetővé válik, hogy az Ön étterme is részt vesz a programban.A hatékonyság növelése érdekében ajánlott külön-külön posztban bemutatni a kínálatban szereplő vadételeket, illetve javasolt a vendégek hasonló kommunikációra való serkentése a #vadateszem keresőszó felhasználásával. Utóbbi az egységeknek plusz megjelenést biztosít. Az ilyen célzott akciók ma már a közösségi portálokon egy-egy kulcsszóval kereshetővé válnak, így ennek a programnak is van hívó szava – #vadateszem – , mely kiválóan kommunikálható mind a szervezők, mind a csatlakozó egységek, mind a vendégek részéről. Kérjük, csatlakozzon Ön is ahhoz a programhoz, melynek csak nyertesei lehetnek. #fiwihutkft #vadhus #delikátesz #vad #vadhús #szarvas #vaddiszno #rudli #nyúl #vadnyul #facan #furj #szarvascomb ,,#szarvasnyak #szarvashúskockák #vadgasztronómia #vadkonyha #fiwi
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Tisztújítás Étrend módra Az elmúlt időszakban több jeles esemény is történt a hazai gasztronómia közéletében, azonban egyet …
Magyarország étele 2018: Módosult a versenykiírás 2018. január 11-én az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete (ÉTREND) első ízben, ám hagyományteremtő jelleggel …