Csőposta MTÜ: még néhány hónap is eltelhet, mire visszatérnek a külföldi vendégek Budapestre Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-06-22 3 perc átlagos olvasási idő 0 370 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! Még néhány hónapot várni kell, hogy a külföldi vendégek visszatérjenek Budapestre, ezért a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) a belföldi turizmust élénkítené – hangzott el az M1 aktuális csatorna pénteki műsorában. Könnyid László, az MTÜ vezérigazgató-helyettese a műsorban elmondta, a budapesti turizmus népszerűsítése érdekében új kampányba kezdtek, amely azt hivatott megmutatni, hogy érdemes akár 2-3 napot is eltölteni a fővárosban, hiszen számtalan látnivaló van. “Budapest egy modern, kulturális és gasztro élményekben gazdag főváros, ahol egyszerre van jelen a modernitás és a tradíció, a hagyományok” – hangsúlyozta, hozzátéve, erre valóban rá kell szánni néhány napot. Hozzátette, a nemzetközi turizmus összeomlása leginkább a fővárost sújtotta, így egy budapesti látogatás nemcsak a személyes élményeket szolgálja, hanem a helyi vállalkozókat, s rajtuk keresztül a magyar gazdaságot is segíti. MTI/BKK Alaptalan, felelőtlen rémhír, hogy pünkösdig zárva kell tartaniuk a szállodáknak és az éttermeknek ITM: már 90 ezer munkavállaló után igényeltek ágazati bértámogatást Elemzők: a korlátozások megszűnése után gyorsan élénkülhet a turizmus Töredékére esett a Ciprusra látogató turisták száma tavaly Új lehetőségek nyílnak meg a szakképzést választó nyolcadikosok előtt
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Budapest lesz az idei Csabai Kolbászfesztivál díszvendége Budapest lesz az idei Csabai Kolbászfesztivál hazai díszvendége, Thaiföld pedig nemzetközi meghívottként mutatja be tradicionális konyháját …
Új utazási tendenciák az Y és a Z generációnál Összesen több mint 800 milliárd dolláros vásárlóerővel rendelkezik a mai Y és Z generáció, …