Főoldal Hírek Átólzéig Kiadvány készült a Villányi Francról

Kiadvány készült a Villányi Francról

5 perc átlagos olvasási idő
0
1,372
 ehaccp_topbanner3.jpg

Kiadvány készült a Villányi Francról

 

A kiadvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.

A prémium és a szuper prémium kategóriákba sorolt fajtatiszta 100%-os cabernet francok Villányi Franc márkanév alatt kerülnek a boltok polcaira, várhatóan 2014 végén. A cabernet franc egyediségét és különlegességét számos nemzetközi és magyar borszakíró, borász, borszakértő emelte ki és díjazta már. A Villányi borászok kezdeményezésére az eredetvédelmi rendszer kiegészült a szuper prémium borminőségi kategóriával, amelyben csak 100%-os cabernet francból készült borok találhatók, így a prémium és szuper prémium kategóriákban palackozott 100% cabernet franc esetében használhatják a jövőben a Villányi Franc nevet.

A Villányi Marketing Műhely, a Borút és a Villányi borvidéki Tanács összefogásával egy közös Villányi Franc kommunikációs kampányt folytat, amelynek számos eleme van: borbemutatók, PR cikkek, mesterkurzusok, stb. Ennek szerves része az a kiadvány, amely a fajtára releváns adottságainak bemutatásával emeli ki a termék egyediségét, fontosságát és küldetését, valamint bemutatja a Villányi Borvidéket is.

Célcsoportja azok a 25-50 év közötti elkötelezett borrajongók, akik érdeklődnek a borok iránt, szívesen beszélnek és osztanak meg információt a borokról a közösségi médiában. Igényesek megjelenésükre, borválasztásukra, kultúrafogyasztásukra. Kíváncsiak a Villányi borvidék legújabb fejlődési állomására, az itt dolgozó pincészetek sikereire, elköteleződésére. Szól továbbá az olyan borszakíróknak, újságíróknak, (villányi borászok) is, akik szívesen megosztják, feldolgozzák a kapott információkat.

A kiadvány óriási segítséget jelent a Villányi borvidék közösségi kommunikációjában.

A projekt az MNVH Elnökségének értékelése és javaslata alapján, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósult meg.

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Átólzéig

Cikk ajánló

2024-ben is indul a #vadateszem kampány

Manapság attól hangos a média, hogy az energiaválságot hogyan éli túl a turizmus, lesz-e e…