Főoldal Hírek Átólzéig Kiadvány készült a Villányi Francról

Kiadvány készült a Villányi Francról

5 perc átlagos olvasási idő
0
1,137
 ehaccp_topbanner3.jpg

Kiadvány készült a Villányi Francról

 

A kiadvány segíti a vásárlókat és borértő fogyasztókat abban, hogy megértsék a Villányi borvidéket méltán képviselő Villány Franc üzenetét: a minőség iránti elköteleződést, a kitartó munkát és az alkotás gyönyörűségét.

A prémium és a szuper prémium kategóriákba sorolt fajtatiszta 100%-os cabernet francok Villányi Franc márkanév alatt kerülnek a boltok polcaira, várhatóan 2014 végén. A cabernet franc egyediségét és különlegességét számos nemzetközi és magyar borszakíró, borász, borszakértő emelte ki és díjazta már. A Villányi borászok kezdeményezésére az eredetvédelmi rendszer kiegészült a szuper prémium borminőségi kategóriával, amelyben csak 100%-os cabernet francból készült borok találhatók, így a prémium és szuper prémium kategóriákban palackozott 100% cabernet franc esetében használhatják a jövőben a Villányi Franc nevet.

A Villányi Marketing Műhely, a Borút és a Villányi borvidéki Tanács összefogásával egy közös Villányi Franc kommunikációs kampányt folytat, amelynek számos eleme van: borbemutatók, PR cikkek, mesterkurzusok, stb. Ennek szerves része az a kiadvány, amely a fajtára releváns adottságainak bemutatásával emeli ki a termék egyediségét, fontosságát és küldetését, valamint bemutatja a Villányi Borvidéket is.

Célcsoportja azok a 25-50 év közötti elkötelezett borrajongók, akik érdeklődnek a borok iránt, szívesen beszélnek és osztanak meg információt a borokról a közösségi médiában. Igényesek megjelenésükre, borválasztásukra, kultúrafogyasztásukra. Kíváncsiak a Villányi borvidék legújabb fejlődési állomására, az itt dolgozó pincészetek sikereire, elköteleződésére. Szól továbbá az olyan borszakíróknak, újságíróknak, (villányi borászok) is, akik szívesen megosztják, feldolgozzák a kapott információkat.

A kiadvány óriási segítséget jelent a Villányi borvidék közösségi kommunikációjában.

A projekt az MNVH Elnökségének értékelése és javaslata alapján, a Nemzeti Vidékfejlesztési Program Irányító Hatóságának jóváhagyásával valósult meg.

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Átólzéig

Cikk ajánló

Imádjuk, de mennyire ismerjük? Meghökkentő statisztikák a baconről

Kevés olyan étel van, ami nélkül nem tudnánk élni. A bacon biztosan közéjük tartozik. Egyr…