Főoldal Hírek Csőposta Jövő februárban rendezik a Sirha Nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari kiállítást

Jövő februárban rendezik a Sirha Nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari kiállítást

6 perc átlagos olvasási idő
0
1,244
 ehaccp_topbanner3.jpg

    Jövő február 7-9. között rendezik meg Budapesten a Sirha Nemzetközi élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítást, ahol az előző évhez hasonlóan közel 20 ország kiállítói mutatkoznak majd be – mondta Ganczer Gábor, a Hungexpo vezérigazgatója az eseményt beharangozó szerdai budapesti sajtótájékoztatón.

 

    A szakkiállításon az élelmiszeripar, a pék- és cukrászipar, a szálloda- és vendéglátóipar kínálata, újdonságai mutatkoznak be a legszélesebb körben, egyebek mellett élelmiszeripari termékek, italok, bútorok, konyhai berendezések és a kávézáshoz kapcsolódó termékek – tette hozzá a vezérigazgató. 


    A kiállítók száma a várakozásaik szerint meghaladja majd a tavalyi 350-et – jelezte.


    Tihanyi Klára, a kiállítás igazgatója elmondta, hogy jövőre a 2016-oshoz hasonlóan 20 ezer szakmai látogatót várnak a kiállításra, a régióban egyedül Budapesten van ilyen kiállítás. Hozzátette: a Sirhán új programok lesznek, a pavilonok számát szeretnék a duplájára növelni, a tematika a kávéval, a cukrászattal és a sütőiparral bővült. 


    A rendezvények között kiemelte a Bocuse d'Or magyar döntőjét, és az ország legjobb cukrászainak megmérettetését, a Sirha Budapest desszert versenyt. Megrendezik az országos közétkeztetési szakácsversenyt, és lesz szálloda és étterem design verseny is. A kiállításra a kedvezményes előjelentkezési határidő május végéig tart – mondta.


    Hamvas Zoltán, a Magyar Bocuse d' Or Akadémia elnöke arról beszélt: június 15-ig kiírják a következő versenyszakaszra vonatkozó fényképes recept pályázatot, ennek a határideje szeptember 1. A zsűri szeptember 15-ig bírálja el a jelentkezéseket, 12 embert választanak ki, a decemberi selejtezőn 5-6 fősre szűkül majd a mezőny, a Bocuse d'Or magyar döntője február 8-án lesz a Sirhán.

 

MTI/Sirha

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Csőposta

Cikk ajánló

Négy lépés cégeknek a higiéniai hulladék csökkentésére

Elismert fenntarthatóság: tizenharmadszor lett magyar Superbrand a Tork A fenntarthatóság …