Főoldal Hírek Csőposta Dolgoznak az új magyar országmárkán

Dolgoznak az új magyar országmárkán

6 perc átlagos olvasási idő
0
527
 ehaccp_topbanner3.jpg

A legjobb hazai szakemberek összefogása segíti a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) munkáját, az új magyar országmárka megalkotása során. Egy jó stratégia akár évtizedekre meghatározhatja a külföldiek Magyarországról kialakított képét.

 

Az elmúlt években Budapest rendkívül fontos turisztikai célponttá vált. Évről évre folyamatosan növekszik a magyar fővárosba látogató külföldiek száma, mondta el Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója az M1 Itthon vagy! című műsorának tematikus adásában. A turisztikai térségek fejlesztésével kapcsolatos állami feladatok koordinációjáért felelős miniszteri biztosként is tevékenykedő szakember fontosnak tartotta leszögezni, hogy a turisták számára a pezsgő társasági élet, a fürdők és a gasztronómia mellett a Budapesten még megtalálható klasszikus európai értékek tisztelete: a család, a biztonság és a hagyományok egyaránt fontosak.

 

Guller Zoltán kiemelte, hogy az országmárka kialakításában résztvevő kollégái emberfeletti erőfeszítéssel dolgoznak. Bár azt is el kell ismerni, tette hozzá, hogy ennél izgalmasabb kihívás nem igazán létezik. A létrejövő új országmárka a következő 20-30 évre meghatározza, hogy mit gondolnak rólunk külföldön, mutatott rá az előttük álló munka fontosságára.

 

Az MTÜ-nél dolgozó szakembereket olyan tanácsadók és szakértők is segítik, akik a saját területükön kiemelkedőt alkottak, mondta a szervezet vezetője. Hozzátette: vannak olyan fiatalok, akik hazaszeretetből, a szabadidejük feláldozásával segítik a munkánkat, hogy jobban megértsük hogyan működik, hogyan gondolkodik a huszonéves generáció Európában.

 

A gazdaság területéről Csák Jánost, a divatvilágból Zoób Katit emelte ki Guller Zoltán. Emellett kitért arra is, hogy az MTÜ döntéshozói kulturális kérdésekben együtt gondolkodnak Káel Csabával és Ugron Zsolnával is. A fiatalok közül Vági Bencét, Orbán Ráhelt és Berecz Istvánt említette meg a turisztikai ügynökség vezérigazgatója.

 

Guller hangsúlyozta, hogy a könnyűzenei fesztiválok specialistájával Loebenwein Norberttel, és a gasztronómia területéről Csapody Balázzsal, Bíró Lajossal, Ruprecht Lászlóval is együtt dolgoznak. A hazai szakmai szervezetek képviselői és vezetői, Könnyid László, Gál Pál Zoltán és Erdei Bálint ugyancsak részt vesznek az országmárka kialakításában, mutatott rá a miniszteri biztos.

 

A hazai reklámkampányok eredményei már kimutathatók, hiszen számottevő mértékben emelkedett a magyar turisták itthon töltött vendégéjszakáinak száma, emelte ki Guller. A külföldi kampány, mely elsősorban Budapestre fókuszál, májusban indul. Ezzel a legnagyobb 12 küldő piacot célozza az MTÜ, de emellett a környező országok határ menti településein is megjelenik majd hazánk, részletezte a közeljövő terveit a turisztikai ügynökség vezérigazgatója.

 

hirado.hu/Itthon vagy Kép: Pixabay
Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
  • Halból nem lesz hiány

    Elegendő hal lesz idén az ünnepekre a közepesnek mondható haltermés ellenére, az árak tava…
  • „Citromba harapott” a Nébih

    Citromokat vizsgált a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) Szupermenta progra…
  • Milliárdokkal többet költünk a karácsony miatt

    Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) rekordméretű kiskereskedelmi bevételre számít. A…
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Csőposta

Cikk ajánló

Halból nem lesz hiány

Elegendő hal lesz idén az ünnepekre a közepesnek mondható haltermés ellenére, az árak tava…