Főoldal Hírek Csőposta Sütimester nagykövetét keresi a Nagyi titka liszt

Sütimester nagykövetét keresi a Nagyi titka liszt

5 perc átlagos olvasási idő
0
1,077
 ehaccp_topbanner3.jpg

Sütimester nagykövetét keresi a Nagyi titka liszt

 

Különleges gasztroblogger-kampányt hirdet a GoodMills Magyarország Kft, a Nagyi titka lisztek gyártója és forgalmazója. A több mint egy hónapig tartó kihívásban útravaló sütiket kell készíteniük a bloggereknek, a pályázatokat az újhullámos cukrászat leghíresebb képviselői, Márk Szonja (Édesem) és Sallay Fanni (Cake Shop) értékelik majd. A legjobb 10 blogger jutalma két darab, a zsűri tagjai által tartott szakmai workshop, a legjobbnak bizonyuló recept és bejegyzés tulajdonosa pedig elnyeri a Sütimester címet, ezzel a Nagyi titka főállású nagykövetévé válik, és így további izgalmas kihívás vár rá. Ezzel párhozamosan elindul egy online fogyasztói nyereményjáték is.

A Nagyi titka liszt márka útjára indít egy különleges blogger kampányt, melyre gasztro témájú blogok nevezését várják. A verseny győztese elnyeri a Sütimester címet, és egy éven keresztül hivatalos nagyköveti feladatokat lát majd el, havi fizetésért. Emellett a legjobb 10 blog bejegyzés szerzője részt vehet két workshopon is, melyeket az Édesem tulajdonosa, Márk Szonja és Sallay Fanni, a Cake Shop tulajdonos-alapítója tart majd, ezzel is ösztönözve a nyertes bloggereket arra, hogy főző- és sütő tudományukat még magasabb szintre fejlesszék.

A versenyben meghívásos alapon lehet részt venni, a pályázók feladata olyan útravaló finomságok sütése lesz, melyeket kicsik és nagyok egyaránt szeretnek, vidámabbá és gazdagabbá teszik a piknikezést, ugyanakkor könnyen elcsomagolhatóak és gond nélkül, kényelmesen fogyaszthatóak egy családi kirándulás során. A pályázóknak a kihívás kiírásának megfelelő recepteket és fotókat a blogjukon való megjelenés után kell feltölteniük egy aloldalra. A recepteket a szervező május 18. és június 12. között várja.

A blogger pályázattal összehangoltan a márka május 16. és június 20. között elindít egy Facebook kampányt is saját oldalán, melynek nyereményei szabadtéri kirándulásokkal kapcsolatosak. A Nagyi titka célja az, hogy a jó idő közeledtével arra motiválja a családokat, hogy minél több időt töltsenek a szabadban, szerezzenek közös élményeket, és mindeközben fogyasszanak házi készítésű süteményeket.

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Csőposta

Cikk ajánló

Új lehetőségek nyílnak meg a szakképzést választó nyolcadikosok előtt

Ösztöndíj és széles körű lehetőségek várják a szakképzést választó nyolcadikosokat –…