Átólzéig Ötödszörre is díjazták a Magyarország imázsfilmet Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2014-11-15 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,398 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Ötödszörre is díjazták a Magyarország imázsfilmet Negyedik, Cannes-i díja után a legújabbat a Sanghaji Turisztikai Vásárhoz kapcsolódó megmérettetésen nyerte el a Magyarország imázsfilm november 15-én. A kínai vásáron a ugyanis egyértelmű győzelmet aratott: a Legjobb Turisztikai Imázsfilmnek választották a „More than Expected” alkotást. Szuggesztív zenéjével, kiváló rendezésével és lenyűgöző képeivel nem csak a Shanghai Vásár szakmai közönségének tetszést nyerte el, hiszen egy hónapja, október 2-án, Cannes-ban Ezüst Delfinnel jutalmazták a 2013-as imázsfilmünket a turisztikai filmek kategóriájában. Ekkor Franciaországban, a vállalati filmek díjazására specializálódott Cannes Corporate Media & TV Awards díjátadóján Ezüst Delfin-díjat nyert a puszta-paprika-csárda hármasától jelentősen eltávolodó film, mely a termálvizekre és az innovatív magyar találmányokra helyezte a hangsúlyt. A tavaly debütált alkotás a berlini Tourism Media Award multimédiaversenyen mérettetett meg először, ahol az ITB Ezüst Medve-díját érdemelte ki, s a zsűri kiemelte a spot erőteljes érzelmi értékét. Idén júniusban, Spanyolországban nyerte el a legjobb turisztikai imázsfilmnek járó plakettet acsodaszép hazai úti célokat népszerűsítő videó, mely a romantikus épületeinkbe, inspiráló városainkba invitálja a látogatókat. Hévízről, a Balatonról és 150 gyógyfürdőnkről is beszámol a reklámfilmek Grand Prix-jén „Signum Laudis in Bronze” érmet és oklevelet nyert munka. A nemzetközi TV-csatornákon már nagy sikerrel vetített magyar imázsfilm a közönségszavazatok alapján az osztrákok szívét is meghódította, ami egyáltalán nem meglepő. A most, október 2-án Franciaországban Ezüst Delfin-díjjal gazdagodott filmet Kostil Danila és Kostil Luka rendezte, akik számos művészi igényű reklámot és videoklipet is jegyeznek. Az eredetileg üzbég rendezőpáros 12 évesen telepedett le családjával Budapesten, s gimnáziumi barátaikkal alakították meg első produkciós irodájukat. Danila és Luka mára már mindhárom hazai mobiltársaságnak készített reklámspotokat, dolgozik a Leo Burnettel, filmet forgatott a Milkának és klipet rendezett a The Kolin zenekarnak is. Érdekes a film zenéje, hiszen a ‘You Are’ című számot jegyző Antilope Kid formáció zeneszerzője nem más, mint a The Kolin frontembere, Linczényi Márk, aki Berger Dalmával készítette el ezt az éterien tiszta és a füllbemászó dalt. Mindkettőjük a hazai elektronikus zenei élet meghatározó szereplője. Forrás: Itthon.hu / Pixabay
Akik megmentik a zaccot – lezárult a Coca-Cola HBC Magyarország és a MATE által a kávézacc visszagyűjtésére kiírt egyetemi pályázat
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Fizess csókkal! Az Sydneyben üzemelő Metro St. James nevű kávéző különleges promócióval várta vendégeit. Minden nap …
December 1-jén nyílik a Mikulásgyár December 1-jén megnyitja kapuit a Mikulásgyár elnevezésű karitatív fesztivál, amely a rászorulóknak gyűjt elsősorban …