Kultúra Nemzetközi design díjat nyert a Hilltop megújult címkéje Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-03-01 7 perc átlagos olvasási idő 0 700 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Neszmély, 2022. március 1. – A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját veheti át a Hilltop csomagolás újratervezés kategóriában. A neszmélyi borászat 2021-ben vezette be megújult, a borfajtáik ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit a Hilltop és a Kamocsay Prémium borokon. A csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló zsűri a Hilltop címkék egyediségét, ötletességét és kivitelezését is méltatta.A 30 éves múltra visszatekintő neszmélyi borászat életében nem ez az első címkeváltás, de talán az eddigi leglátványosabb. A Hilltop a hagyományos borcímkék világától elmozdulva, a borvidék dűlőire emlékeztető vizuális elemeket cserélte le egy egyszerre esztétikus és edukatív címkesorozatra. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy (egzotikus, virágos, növényes, parfümös, ásványos, piros gyümölcsös, csonthéjas és fehér gyümölcsös) értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az egyedi aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más.A Paris Packaging Week Packaging of Premium & Luxury Drinks (PLD Innovation Award) díját 2020-ban hirdették meg először. A verseny célja, hogy különböző kategóriákban díjazza a világ legszebb és legkreatívabb ital címkéit, az italgyártók egyedi csomagolási megoldásait, egyúttal termékfejlesztésre és innovációra ösztönözze a világ érintett cégeit.A versenyen a nevezők, így a Hilltop címkéit, 13 tagú zsűri értékelte többek között technikai innováció, a kivitelezés, az esztétikum, a minőség és az ergonómia szempontjait figyelembe véve. Értékelésében a zsűri a Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálta az elismeréssel.A Hilltop mellett a 2022-es versenyen többek között díjazták a francia Melifera organikus gin, a Rémy Martin XO konyak, a Havana Club 7 limitált kiadása, a Perrier Jouet pezsgő csomagolásait, valamint a Le Petit Baroudour Bio’teille kartonból készült borospalackját is.A Paris Packaging Week az italok mellett a szépségápolási, valamint egyéb háztartási termékek csomagolásait is versenyezteti (PCD és ADF Innovation Awards.) A három versenyen 180 nevező közül választották ki a legjobbakat. A díjat a Hilltop 2022 júniusában a Paris Packaging Week keretében veheti át.A díjról szóló sajtóközlemény, valamint a PLD Innovation Award nyerteseinek listája a Paris Packaging Week oldalán érhető el.További információ:www.hilltop.hufacebook.com/Hilltop.Neszmely.Boraszat / instagram.com/hilltopboraszatNégy lépés cégeknek a higiéniai hulladék csökkentésére Újabb étteremmel bővíti vendéglátóipari portfólióját a Mészáros Csoport Folytatódtak az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének workshopjai Megnyitották a teljes 1-es pályát az eplényi síarénában Madárszámlálásra hívja a lakosságot az MME február végéig sköz
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Szeptembertől ismét pálinkamester-képzést indít a MATE Pálinkát főzni mindenki tud, készítéséhez azonban művészet kell – tartja a mondás. De vajon …
Egyre tudatosabban étkeznek a magyarok A hazai lakosság fogyasztói szokásainak változása az egészséges és tudatos életmód irányába mutat, ugyanis …