Kultúra Nemzetközi design díjat nyert a Hilltop megújult címkéje Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-03-01 7 perc átlagos olvasási idő 0 433 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Neszmély, 2022. március 1. – A Paris Packaging Week által meghirdetett „Packaging of Premium & Luxury Drinks Innovation Award” díját veheti át a Hilltop csomagolás újratervezés kategóriában. A neszmélyi borászat 2021-ben vezette be megújult, a borfajtáik ízjegyeit egyedi aromakörökkel illusztráló címkéit a Hilltop és a Kamocsay Prémium borokon. A csomagolástervezési szakértőkből, valamint olyan világcégek, mint a Coca Cola, a Moët Hennessy és a Remy-Cointreau vezető munkatársaiból álló zsűri a Hilltop címkék egyediségét, ötletességét és kivitelezését is méltatta. A 30 éves múltra visszatekintő neszmélyi borászat életében nem ez az első címkeváltás, de talán az eddigi leglátványosabb. A Hilltop a hagyományos borcímkék világától elmozdulva, a borvidék dűlőire emlékeztető vizuális elemeket cserélte le egy egyszerre esztétikus és edukatív címkesorozatra. A címkék középpontjában most egy minden borfajta esetében egyedi aromatérkép áll, amely nyolc alap íz- és illatjegy (egzotikus, virágos, növényes, parfümös, ásványos, piros gyümölcsös, csonthéjas és fehér gyümölcsös) értékein keresztül mutatja meg, az adott borban milyen aromák milyen intenzitással dominálnak. Az egyedi aromatérképekhez igazodva minden tétel címkéjének mintázata és színe is más. A Paris Packaging Week Packaging of Premium & Luxury Drinks (PLD Innovation Award) díját 2020-ban hirdették meg először. A verseny célja, hogy különböző kategóriákban díjazza a világ legszebb és legkreatívabb ital címkéit, az italgyártók egyedi csomagolási megoldásait, egyúttal termékfejlesztésre és innovációra ösztönözze a világ érintett cégeit. A versenyen a nevezők, így a Hilltop címkéit, 13 tagú zsűri értékelte többek között technikai innováció, a kivitelezés, az esztétikum, a minőség és az ergonómia szempontjait figyelembe véve. Értékelésében a zsűri a Hilltop címkék esetében az edukációt és a címkék információtartalmát, a borfajták szerinti címkék egyediségét, a design szépségét, valamint az aromakörök ötletének izgalmasságát honorálta az elismeréssel. A Hilltop mellett a 2022-es versenyen többek között díjazták a francia Melifera organikus gin, a Rémy Martin XO konyak, a Havana Club 7 limitált kiadása, a Perrier Jouet pezsgő csomagolásait, valamint a Le Petit Baroudour Bio’teille kartonból készült borospalackját is. A Paris Packaging Week az italok mellett a szépségápolási, valamint egyéb háztartási termékek csomagolásait is versenyezteti (PCD és ADF Innovation Awards.) A három versenyen 180 nevező közül választották ki a legjobbakat. A díjat a Hilltop 2022 júniusában a Paris Packaging Week keretében veheti át. A díjról szóló sajtóközlemény, valamint a PLD Innovation Award nyerteseinek listája a Paris Packaging Week oldalán érhető el. További információ: www.hilltop.hu facebook.com/Hilltop.Neszmely.Boraszat / instagram.com/hilltopboraszat Új trend a szörppiacon: fókuszban az egészségtudatosság Vastagbélrák szűrése vérvizsgálattal Gourmet: új lendület a gasztronómiában MÁV-Volán: népszerűek a vármegye- és országbérletek Az infláció letöréséről egyeztetett a GVH élelmiszeripari és kereskedelmi szakmai szervezetekkel sköz
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Túl az ötvenen az Étrend taglétszáma 2017. március 6-ára hívta össze, idei második közgyűlését az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesülete, hiszen …
Szegedi pontyhalászlé Szegedi pontyhalászlé Hozzávalók (4 személyre): Az alapléhez: 50 dkg apróhal (keszeg, kárász) …