Csőposta Már Budapesten is az okos élelmiszerek Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-09-21 6 perc átlagos olvasási idő 0 659 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! Új taggal bővült az okos élelmiszereket gyártók és forgalmazók köre Magyarországon. Budapestet és vonzáskörzetét, valamint Pest megye egyes részeit hamarosan a Hel Pékség Kft. látja el kedvező élettani hatású sütőipari termékekkel. A két cég között létrejött szerződés alapján, az Okos Élelmiszerek Kft. gyártói-piaci franchise rendszeréhez csatlakozva, a solymári központú társaság hozza piacra a Vitajó márka cipó formátumait. „Ezek a termékek nem csupán finomak, hanem – egyedi vitamin- és ásványianyag-összetételüknek köszönhetően – hozzájárulnak az immunrendszer normál működéséhez, a fáradtság és a kifáradás csökkentéséhez, valamint a haj, a bőr és a csontozat normál állapotának a fenntartásához is” – mondta Szász Krisztián, a Hel Pékség Kft. ügyvezetője. „Ebben az új, dinamikusan fejlődő élelmiszer-egészség koncepcióban való részvételünk számunkra stratégiai kérdés. Az érintett terület minél több lakójához szeretnénk eljuttatni az egészséget támogató cipókat, értékes pluszszolgáltatást nyújtva ezzel fogyasztóinknak. Ez különösen fontos a mai időkben”. Az okos élelmiszereket hosszú ideig tartó kutatási, fejlesztési és innovációs program keretében a debreceni központú Hajdúsági Sütödék-csoport cégei fejlesztették ki. Mára négy önálló sütőipari brand született, amelyek külön-külön különböző élettani, egészségi területeken nyújtanak szolgáltatást az embereknek. „A ma ismert trendekkel szemben mi olyan új funkciókkal ruházunk fel alapvető élelmiszereket, amelyek tudományosan igazoltan hatékonyan és biztonságosan támogatják az egészséget, sőt – egyes termékek esetében – betegségek kialakulásának a kockázatát is csökkentik” – mondta Szakács Tamás, az Okos Élelmiszerek Kft. ügyvezetője. Az új brandek társadalmi jelentőségét jól jelzi, hogy az okosélelmiszer-koncepciót 2018-ban beválasztották Magyarország 100 legérdekesebb innovációja, 2019-ben pedig a Magyar Innovációs Nagydíjon a 40 legelismertebb újítás közé. Az okos élelmiszerek országos és nemzetközi elterjesztésére 2018-ban speciális gyártói-piaci franchise rendszert hoztak létre. Az üzleti koalícióban résztvevő cégek területi-, vagy csatornakizárólagosságot, valamint számos jogi, marketing és technológiai támogatást kapva, szinte saját termékükként építhetik fel a piacaikat. Jelenleg hét gyártó cég tagja Magyarországon a rendszernek, akik együttesen már évi több mint ötmillió darab Vitajó cipót értékesítenek, több mint 900 hazai település, közel 2800 üzletében. „Csak a Vitajó cipók piaci mérete az ország teljes lefedését követően elérheti az évi 5 milliárd forintot” – monda piacépítési terveikről Szakács Tamás ügyvezető. Sajtóközlemény/Pixabay Megérkezett a magyar görögdinnye, a nyár íze Feketén a tányér mögött: fekete fizetések a vendéglátásban Sztárkavalkád Balatonfüreden – ahogy még nem láttad és nem hallottad 30 éves a Krisna-völgyi Búcsú – ünnep, ami megérinti a lelked Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Koronavírus – A BKIK javaslatokat fogalmazott meg a fővárosi önkormányzatnak a budapesti vendéglátóipari és turisztikai vállalkozások érdekében
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Megnyílt a Cookbooks bemutatóterme A szakácskönyvek szerelmeseinek nagy örömére, megnyílt a Cookbooks bemutatóterme. Az aprócska bolt befogadóképessége körülbelül 5 …
Ülésezett a MÁÉRT oktatási, kulturális, demográfiai és ifjúsági szakbizottsága Budapesten ülésezett kedden a Magyar Állandó Értekezlet (MÁÉRT) oktatási, kulturális, demográfiai és ifjúsági szakbizottsága. …