Főoldal Hírek Csőposta Apró bosszúságok helyett egy jó kávé – indul a Costa kampánya

Apró bosszúságok helyett egy jó kávé – indul a Costa kampánya

8 perc átlagos olvasási idő
0
614
 ehaccp_topbanner3.jpg

Két kisvideóval és óriásplakátokkal indítja útjára ATL-kampányát a májustól hazánkban is elérhető Costa márka. Az élet apró baleseteire építő filmeket bárki közel érezheti magához, hiszen mindenkivel megesett már, hogy az ébresztő kávé elfogyasztása előtt ugrott neki a reggelikészítésnek vagy az edzésnek és egyik sem úgy sült el, ahogy kellett volna.

„Better Start with Costa”, azaz „A Costa kávéval jobban indul a reggel” szlogennel indítja útjára szeptember közepén ATL-kampányát a Costa márka. A két 15 másodperces videó arra az érzésre épít, amikor valami egészen apró, mindennapos dolgot elrontunk és az eredmény bosszantó, vagy éppen kínos lesz. Nap mint nap előfordulnak ilyen pillanatok – egyik vagy másik történetben magunkra ismerhetünk, és könnyen beláthatjuk: egy Costa kávéval jobban indult volna a nap.

A Costa Coffee küldetése, hogy inspirálja a világot a kiváló kávé szeretetére – ugyanakkor a márka szakít hagyományokkal: a gőzölgő kávé látványa helyett inkább frappáns, fiatalos arculattal jelenik meg és ezt tükrözik a most készült filmek és a hozzájuk kapcsolódó plakátok is.

A 28 országban jelen levő Coca-Cola HBC magyarországi vállalata a Costa kávé számtalan termékújdonságát vezette be májusban otthoni, elviteles és munkahelyi fogyasztásra egyaránt. A Coca-Cola HBC a kávékeverékek (blendek), különböző kiszerelések és egyedi szolgáltatások széles választékával teszi a Costa-élményt a legjobb kávéélménnyé. A Costa portfóliójában jelenleg megtalálhatóak az őrölt pörkölt és szemes kávék és hamarosan a hazai boltokban megjelennek majd a kapszulás Costa termékek is.

Costa Coffee

A Londonban, 1971-ben az olasz Segio és Bruno Costa testvérpár által alapított Costa Coffee 31 nemzetközi piacon érhető el. A hálózat Nagy-Britanniában és Írországban több mint 2700 üzlettel rendelkezik, míg világszerte több mint 1200 kávézót számlál.   Nagy-Britanniában és Írország Egyesült Királyságában a Costa hálózata nő a leggyorsabban és büszkék vagyunk arra, hogy nemzetünk kedvenc kávézója lehetünk. 2010 és 2019 között 10 egymást követő évben elnyertük a Allegra Strategies “A legjobb kávézó lánc márka az Egyesült Királyságban és Írországban” címét.  

Az Egyesült Királyságban és világszerte egyaránt különösen fontos számunkra, hogy támogassuk közösségeinket. Ezért hoztuk létre a Costa Foundation-t, amely regisztrált jótékonysági szervezetként segíti a gyermekek jobb életesélyeit a kávétermesztéssel foglalkozó közösségekben. Segítjük őket abban, hogy biztonságos és minőségi oktatásban részesülhessenek. Eddig a Costa Foundation több mint 80 iskolai projekt támogatásán keresztül több mint 75 000 gyermek életét tette jobbá. Az Egyesült Királyságban működik egy közösségi programunk is, amelyen keresztül a kollégáink önkéntesként, szabadidejükben helyi jó ügyekért tevékenykedhetnek, illetve lehetőség van arra is, hogy a közösségek tagjait meghívják a kávézóinkba.

2011-ben a Costa Coffee megvásárolta Coffee Nationt, amely most már Costa Express néven ismert. Mára a Costa Express megtalálható kilenc nemzetközi piacon, több mint 8500 kávébárt működtetve az Egyesült Királyságban, és több mint 1000-et világszerte. A híres Mocha Italia ízünket büszkén szolgáljuk fel üzleteinkben, ahol friss tej hozzáadását követően egy isteni meleg kávéval a kezükben távozhatnak fogyasztóink.  2019-ben a The Coca-Cola Company lezárta a Costa Limited felvásárlását.

Sajtóközlemény/Pixabay
Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Csőposta

Cikk ajánló

Koncertek, összművészeti események és széles gasztrokínálat a Pécsi Napokon

A Wellhello, a Honeybeast és a Brains koncertjein vehetnek részt és – egyebek mellet…