Átólzéig Rohamosan nő az online térben eltöltött idő és az online vásárlás is Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2017-03-18 7 perc átlagos olvasási idő 0 1,337 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Az elmúlt 15 évben több mint 760 százalékkal nőtt az internethasználók száma világszerte. Míg 2000-ben 361 millióan voltak jelen az online térben, addig a legfrissebb adatok szerint ma már több mint három milliárd ember elérhető online – derül ki a Google egyik friss felméréséből. A legnagyobb növekedés Európában tapasztalható. Az európai lakosság 75 százaléka rendelkezik internet-hozzáféréssel. Az európaiak annyira együtt élnek a hálózattal, hogy 1,25 mobilelőfizetéssel rendelkeznek fejenként. Vagyis minden főre egynél több mobilelőfizetés jut, és a különböző eszközökkel átlagosan havi 1900 percet töltünk online. Vagyis több mint 30 órát. Mivel telik az idő az éterben? A világ legértékesebb technológiai vállalatának információi szerint a legtöbb időt az online vásárlásra fordítjuk, amikor internetezünk. Magyarországon közel 17 százalék volt a hazai e-kereskedelmi forgalom növekedése, ami jóval felette van az európai átlagnak. 2015-ben a magyar online kiskereskedelem nettó forgalma 319 milliárd forint volt. Ezzel az e-kiskereskedelmi forgalom aránya a teljes kiskereskedelem 4,1 százaléka. „Izgalmas adat, hogy 2016-ban először a mobil/tablet munkamenetek száma meghaladta az asztali készülékeken végbementek számát, azonban az internetes vásárlások túlnyomó része asztali készülékeken történik" – mondta Gerhát-Molnár Irina, a Brands.hu ügyvezető igazgatója, e-shop szakértő. Hozzátette, következtetésként levonható, hogy a mobil és tablet készülékeken inkább tájékozódnak, ismerkednek az ajánlattal/termékekkel a felhasználók, majd amikor egyre közelebb kerülnek a vásárláshoz, akkor nyúlnak csak az asztali készülékhez. Mit vásárolunk online? A legfrissebb adatok szerint a top 5 online szektor a számítástechnika, a szórakoztató elektronika, a home deco, a játék és a divat. Különbségek a vásárlók online térben való jelenlétében vannak. „Az X generáció a Facebook, az Y és a Z generáció tagjai az Instagram elkötelezettjei" – mondta Irina. A szakértő hozzátette: Az Instagram a visual storytellerek jelenlegi legnépszerűbb gyűjtőhelye, és ennek a történetmesélésnek hatalmas ereje van. Gyorsan tud erős engagementet kialakítani: „meglátni és megszeretni helyett, meglátni és kattintani/screenshotolni” a trend. OPH Kép: Pixabay
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Nyitottabbá teszik erdeinket – Új kalandpark a Bakonyban Nyitottabbá teszik erdeinket – Új kalandpark a Bakonyban A Földművelésügyi Minisztérium kiemelt célja, …
Itt a paradicsomszezon! Melyik típust, mikor fogyasszuk? Végre itt a paradicsomszezon! Míg a téli hónapokban csak kevesebb választékban elérhető a friss, …