Színes NAK: növelni kell az almafogyasztást Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2017-10-25 1 perc átlagos olvasási idő 0 1,008 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Évről-évre csökken az almafogyasztás, az egy főre jutó fogyasztás 12 kilogramm évente, amit 20-25 kilogrammra kellene növelni, ezért indítottak kampányt a fogyasztás élénkítésére ‒ mondta Mártonffy Béla, a Nemzeti Agrárkamara (NAK) országos kertészeti osztályának elnöke az M1 aktuális csatornán pénteken. A tájékoztatása szerint a november 18-ig tartó kampányban a fogyasztók öt kereskedelmi áruházlánc ‒ Auchan, CBA, Metro, Spar, Tesco ‒ fővárosi és vidéki üzleteiben ismerhetik és kóstolhatják meg a kiváló minőségű magyar almákat. A kampány az Agrármarketing Centrum, a Földművelésügyi Minisztérium és a NAK együttműködésével jött létre, már második alkalommal. A magyar alma Európában a legjobb minőségű, erre fel kell hívni a figyelmet ‒ tette hozzá. OPH/MTI/NAK/m1 Kép: pixabay.com
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Átütő magyar siker a világ legrangosabb sajtversenyén A félezernél is több induló között három magyar sajtot küldött dobogóra a 80 tagú …
Szigorúbb fellépés jön az élelmiszer-hamisítók ellen Az Agrárminisztérium kezdeményezésére az Országgyűlés elfogadta azt a törvénymódosítást, amely lehetővé teszi az élelmiszer-biztonságot …