Életmód Mennyit lógunk naponta a különböző alkalmazásokon? Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-01-18 6 perc átlagos olvasási idő 0 138 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Ébren töltött ideje átlagosan harmadát mobilalkalmazások használatával tölti az ember – idézte a BBC hírportálja az App Annie elemzőcég friss jelentését. 2020-ban az Ofcom nevű brit szabályozó hatóság hasonló időarányt állapított meg, noha az a kutatás a tévénézést is felölelte. Az App Annie mobilalkalmazás-elemző cég jelentése szerint tavaly 230 milliárdszor töltöttek le applikációkat és 170 milliárd dollárt (53 ezer milliárd forint) költöttek használatukkal az emberek. A világon a legtöbbet letöltött applikáció tavaly a minivideós TikTok volt, amellyel a felhasználók 90 százalékkal több időt töltöttek, mint egy évvel korábban. Szinte minden kategóriában – eltöltött idő, letöltésszám és bevétel – rekordot döntött a mobiltelefon, a nagyképernyő eközben lassan haldoklik – mondta Theodore Krantz, a cég ügyvezetője. Előrejelzésük szerint az idei év második felére a TikToknak több mint 1,5 milliárd felhasználója lesz. Az applikációkkal eltöltött idő átlagosan négy óra és 48 perc volt, ami 2019-hez képest 30 százalékos növekedés – olvasható a cég State of Mobile című jelentésében. Számításaik tíz ország – köztük India, Törökország, az Egyesült Államok, Japán, Mexikó, Szingapúr és Kanada – piaci eredményein alapulnak. A brazil, az indonéziai és a dél-koreai felhasználók naponta több mint öt órán át mobiloznak, ezen belül minden tíz percből hetet közösségi, fotó- vagy videóapplikáció használatával töltenek – mutatott rá a jelentés. Tavaly mintegy kétmillió új alkalmazás és játék indult el, a 100 millió dollárnál nagyobb bevételű appok száma 20 százalékkal nőtt az App Annie szerint. A világ legnépszerűbb videostreaming appja a YouTube, a második a Netflix lett. A mobiljátékok használata szintén nőtt, 116 milliárd dollárt költöttek rá a felhasználók. A trendek vizsgálata a világjárvány hatását is megmutatta: az emberek rengeteg időt – globálisan több mint 100 milliárd órát – töltöttek webshopok mobilalkalmazásaival, a legnagyobb növekedést Szingapúrban, Indonéziában és Brazíliában mérték. Hatalmasat, a tavalyihoz képest 50 százalékot nőtt az étel- és italszállítók applikációival töltött idő is. Az egészség- és fitneszalkalmazások felhasználása is felívelt, amikor az emberek nem látogathatták az edzőtermeket és a csoportos órákat, de népszerűbbek lettek a meditációs appok is. 2018-hoz képest 95 százalékkal nőtt a társkereső mobilalkalmazások bevétele, 2021-ben meghaladta a négymilliárd dollárt. OPH/Pixabay Áprilisban 9,5 százalékkal nőttek az árak az előző év azonos hónapjához képest AM: jelentős fejlesztés előtt a magyar élelmiszeripar Egyszerűbb feltételek segítik az ukrajnai menekültek foglalkoztatását Megviselheti szervezetünk a hirtelen meleg Együttműködik a Pizza Me és a Piros Orr Bohócdoktorok
VIMOSZ: az éttermek felkészültek az újabb kiszállítási időszakra, de a karácsonyi forgalom kiesése végzetes lenne
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Újabb emlékhelyeket állítanak a magyar katonáknak a Doberdón Újabb emlékhelyeket állítanak az első világháborúban a Doberdó-fennsíkon harcoló magyar katonáknak a hétvégén, …
Megalakult a Digitális Turizmus Szövetség Utazás- és rendezvényszervezők, szállásadók, vendéglátók, valamint számos érdekképviselet részvételével megalakult a Digitális Turizmus Szövetség (DTSZ) – …