Főoldal Hírek Átólzéig Illemtan: Telefonálás az étteremben?!

Illemtan: Telefonálás az étteremben?!

3 perc átlagos olvasási idő
0
971
 ehaccp_topbanner3.jpg
Illemtan: Telefonálás az étteremben?!
 
 
Vannak vendégek, akik mihelyt megérkeztek az étterembe, első dolguk kipakolni az asztalra a pénztárcájukat, autókulcsukat és a telefonjukat. Így akarják a környezetük tudomására hozni anyagi és társadalmi helyzetüket. Mások meg minden 5 percben telefonálnak: vagy őket hívják, vagy ők hívnak másokat, hogy nagy hangon, magas lóról beszélve éreztessék a személyzettel és a szomszéd vendégekkel, hogy milyen nagy és mennyire elfoglalt üzletemberek ők. Aki még étkezés közben sem tud meglenni telefonálás nélkül, az ne menjen étterembe, az inkább egyen a sarki hot dogosnál, mert lehet, hogy az étteremben az emberek többsége nyugalomra és csendre vágyik, és legalább az ebéd elfogyasztása közben szeretnének mentesülni a külvilág minden zajától.
 
Egy állandóan csiripelő mobiltelefon vagy egy nagyszájú, arisztokratát, nagykereskedőt játszó bunkó újgazdag idegesítő és zavaró lehet, főleg evés közben. Ezért, ha csak tehetjük, kapcsoljuk ki a telefonunkat az étteremben. Amennyiben ez nem lehetséges, vegyük le a hangerejét és ha hívást kapunk vagy mi szeretnénk felhívni valakit, kérjünk elnézést az asztaltársaságtól, és menjünk ki az előtérbe. A szomszéd asztalnál ülők egészen biztosan hálásak lesznek a figyelmességért.
 
_Berecz Edgár írása_
 
Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Átólzéig

Cikk ajánló

KSH: áprilisban 3,7 százalékkal nőttek a termelői árak

Áprilisban belföldi termelői árak átlagosan 0,9 százalékkal csökkentek, az ipari exportért…