Csőposta Ezt az italt keresték a legtöbben az ünnepek alatt Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-01-09 6 perc átlagos olvasási idő 0 797 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Reuters 1 millió magyar italkeresésből kiderül, hogy nem a bor és nem a pálinka a legkeresettebb ünnepi ital hazánkban. A kimutatás rávilágít arra is, hogy mennyit költünk italokra az ünnepek alatt, amikor háromszorosára nő a kereslet az alkoholos italokat illetően.Mire kerestek a legtöbbenA top 10 keresési kifejezést nézve a 940.000 mintából 360.000 alkalommal az alábbi kifejezésekre kerestek rá – számol be az italkereső.hu felmérése:A várakozásokkal ellentétben – miszerint a magyarok a borokat részesítik előnyben fogyasztást illetően a karácsonyi ünnepek alatt- az első helyen a vodka szerepel, mint gyűjtő fogalom. A vodka kategóriát jobban kibontva a Grey Goose vodka került a mezőny élére 15 710 kereséssel, második helyen az Absolut vodka következik 13 099 kereséssel és a dobogó harmadik fokára a Beluga vodka került 12 651 kereséssel.A második helyre került a Tatratea vagy más néven a Tátra tea, megelőzve a magyarok népi tömény italát, a pálinkát. A népszerű Szlovák likőrből az 52%-os eredeti íz a legnépszerűbb hazánkban az ünnepi időszakban.A harmadik helyen a whisky kategória található. A top 3 whisky népszerűség szerint a Chivas Regal (27 273 keresés), Jack Daniel’s (25 175 keresés), a listát a Jim Beam (11 550 keresés) zárja.A pálinka kategória érte el a negyedik helyezést. Nem meglepő módon a Fütyülős pálinka (10 130 keresés) az első a pálinkák között, a második helyezést a Bolyhos pálinka (3 183 keresés) érdemelte ki, a harmadik helyen a Rézangyal pálinka (1 633 keresés) szerepel. A márkákon felül még a „füge pálinka” kifejezést érdemes megemlíteni, ami az ízek között toronymagasan vezeti a keresési listát. A 10. helyre épp hogy csak feltornászott bor kategóriát részletesebben megnézve meglepő módon az olasz Monteverdi (3 304 keresés) pincészet lett a favorit közkedvelt eper borával. A második helyen a magyar Bock Villányi (1 358 keresés) pincészet található, a dobogó harmadik fokára a Hilltop (465 keresés) lépett fel.Milyen árkategóriában vásároltunkA fentebb említett 940.000 keresésből 76.501 felhasználó gondolta, hogy ő biza megveszi azt a kiszemelt terméket karácsonyra vagy szilveszterre. Az így realizált italok átlag vásárlási értéke 8.735 forint lett. Ebben benne vannak a 80.000 forint feletti értékű konyakok, de a 137 forintos üdítők is. A fenti adatok alapján is egyértelműen kirajzolódik a magyar lakosság választékos ital ízlése és fogyasztási szokásai, azonban érdemes szétnézni az árak tekintetébe, hisz egyazon terméknek nagymértékben eltérhetnek az árai a különböző boltokban. A mértékletes alkoholfogyasztást pedig mindig érdemes szem előtt tartani.PixabayNégy lépés cégeknek a higiéniai hulladék csökkentésére Újabb étteremmel bővíti vendéglátóipari portfólióját a Mészáros Csoport Folytatódtak az Étrend Magyar Konyhafőnökök Egyesületének workshopjai Megnyitották a teljes 1-es pályát az eplényi síarénában Madárszámlálásra hívja a lakosságot az MME február végéig
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Minden étterem és szálloda bezár, kijárási tilalom este 8-tól A járvány Európában megint felszállóágban van, a járvány kezdete óta Magyarországon 109 ezren, Európában …
A sportimádók is szívesen jönnek Budapestre Egyre többen utaznak azért, hogy kedvenc hobbijukat új környezetben próbálhassák ki, túrázzanak, fussanak, vagy …