Színes Erre figyelnek a magyar nők vásárláskor Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2016-01-05 4 perc átlagos olvasási idő 0 1,546 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Erre figyelnek a magyar nők vásárláskor Az ár mellett a termék összetétele számít a legfontosabb szempontnak a magyar nők körében, amikor szépségápolási cikket vásárolnak, az életkorral párhuzamosan pedig erősödik a vásárlói tudatosság – derül ki a CD kozmetikai márka és az NRC piackutató által végzett reprezentatív felmérésből – tudatta a Privátbankár. Kozmetikum vásárlásánál elsősorban az árcímke és a termék összetétele alapján döntenek a magyar nők: a válaszadók 83 százaléka jelölte meg az árat fontos vagy nagyon fontos döntési szempontnak, a felhasznált alapanyagokra pedig 72 százalékuk figyel kiemelten. Ezeket a tényezőket a termék eredete, származási helye követi a fontossági sorrendben 62 százalékkal, majd a különböző védjegyek és jelzések – például állatokon nem tesztelt, bio, vegán, alumíniumsó-mentes stb. – megléte 53 százalékkal. A középkorúak a legfigyelmesebbek? Érdekesség, hogy az életkorral párhuzamosan jelentősen erősödik a vásárlói tudatosság a nők körében: míg a 19-29 éves korosztálynál 55 százalék azoknak az aránya, akik odafigyelnek a termékek összetételére az átlagos 72 százalékkal szemben, addig a 30-39 éves generáció hozza az átlagot, a 40-49 évesek körében viszont már 81 százalék számára fontos vagy nagyon fontos döntési szempont az összetétel. Előbbiek fényében nem meglepő, hogy a felmérés szerint a vásárlók 76 százaléka állítja, hogy elolvassa az összetevők listáját a kozmetikumok csomagolásán. A válaszadók 26 százaléka mindig tanulmányozza ezt, mert érdeklik a szépségápolási termékekben felhasznált alapanyagok, 50 százalékuk pedig néha szokta elolvasni az összetevőket tartalmazó, úgynevezett INCI-listát. Ez esetben is tetten érhető, hogy az életkor előrehaladtával egyre jobban odafigyelnek a magyarok az összetevőkre, az 50-59 év közötti korosztályból ugyanis már 30 százalék azok aránya, akik mindig megtekintik az összetevőlistát a kozmetikumvásárlásnál. OrientPress Hírügynökség (OPH)/Pixabay
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Kürtős Summer Piknik: Több mint kétezren kürtőskalácsoztak hazánk legszebb kilátópontján Ragyogó kürtőskalácsozós idő, hangulatos, élő lounge zene, levendulás különlegességek és a Pisky Villa mennyei …
Jelentős kormányzati segítséget kap a turizmus A turisztikai szektor támogatása érdekében a kormány átfogó intézkedési csomagról döntött, közölte a Magyar …