Csőposta Elindult “Az aszú éve” magyar borokat népszerűsítő kampány az Egyesült Államokban Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2018-02-20 4 perc átlagos olvasási idő 0 949 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! Járai Judit, az MTI tudósítója jelenti: Washington, 2018. február 19., hétfő (MTI) – Elindult “Az aszú éve” kampány az Egyesült Államokban, ahol egy éven keresztül a magyar borokat, elsősorban az aszúféléket népszerűsítik majd. A kampány a washingtoni magyar nagykövetségen szombaton tartott borkóstolóval kezdődött meg. A rendezvényen részt vettek a washingtoni diplomáciai, politikai és üzleti élet szereplői, borkereskedő és -forgalmazó cégek vezetői, valamint csaknem 30 étterem borbeszerzői és kiemelt sommelier munkatársai is. A Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), mint a közösségi bormarketingért felelős szervezet és a Vinum Tokaj International (VTI) – mint amerikai brand-, és piacépítő cég – együttműködésének keretében, az ügynökség támogatásával, hat kiemelt tokaji borászat mutatkozott be. A vendégek megízlelhették a Béres Szőlőbirtok, a Chateau Dereszla, a Grand Tokaj, a Gróf Degenfeld Szőlőbirtok, a Patrícius Borház, valamint a Royal Tokaji – italait. Szabó László nagykövet, “Magyarország, a kreativitás hazája” címmel tartott előadást, amelyben a magyar borok országimázs-építésben, a magyar kultúra, a hagyományok és a gasztronómia “üzenetének” közvetítésében betöltött szerepét emelte ki. A Tokaji borvidéket és a borokat Molnár Péter, a Patrícius Borház ügyvezetője, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsának elnökségi tagja mutatta be. A tokaji aszú a világ egyik legismertebb, legkomplexebb édes bora, elismert, magasra pozícionált termék, amely 500 éves hagyományával és egyedi történetével egyértelműen Magyarországhoz köthető. Az aszút a szakemberek a borkészítés művészetének tartják, egyenesen műremeknek, amely a fogyasztó számára utánozhatatlan, egyedülálló élményt nyújt. A magyar nagykövet hangsúlyozta: az egy esztendeig tartó kampány célja, hogy különleges figyelmet irányítson a magyar borokra, kiemelten az aszúra és a tokaji édes borkülönlegességre, valamint különböző szakmai fórumokon, illetve folyamatos média megjelenésekkel segítse bejutásukat az észak-amerikai piacra.
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Útra fel: Átadták a Nyíregyházi Állatpark Viktória-házát Útra fel: Átadták a Nyíregyházi Állatpark Viktória-házát Elkészült a főként Dél-Amerika …
Megjelent az Oldalas magazin 2021. januári száma! Ez <mint ahogyan magazinunk korábbi számai is>, mindenki számára ingyenesen és azonnal elérhető a …