Átólzéig Csapra fel! Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2014-12-02 7 perc átlagos olvasási idő 0 1,969 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Csapra fel! Különleges kampánnyal népszerűsíti a magyarországi csapviz értékeit az öt állami regionális víziközmű-szolgáltató. Az Árkád bevásárlóközpotban felállított Aquabar-ban mindenki eldöntheti, hogy az ott elérhető tizenöt féle hazai csapvíz közül melyik a legjobb… „A csapvíz egészséges és mindenki számára elérhető élelmiszer, fogyasztása nem csak egészséges, de környezettudatos viselkedést is von maga után” – ez a fő gondolata a december 2-án induló Csapra fel! nevet viselő kampánynak. Az edukatív kampányt az öt állami regionális víziközmű-szolgáltató indítja, célja a tudatos vízfogyasztással összefüggő szemléletformálás. „A tudatos fogyasztóvá válás folyamatának az is fontos része, hogy egyre többször keressük az egészséges magyar termékeket. Szerencsére a legkézenfekvőbb egészséges magyar termék ott van az otthonunkban. A csapvíz az a termék, amit a legtöbben fogyasztunk, de talán annyira természetesnek vesszük, hogy fel sem mérjük annak valós értékét. A víziközmű cégeknél nap mint nap számos kolléga dolgozik azért, hogy magas színvonalú, fogyasztóbarát szolgáltatást nyújtson, melynek középpontjában az elégedett felhasználó áll. – mondta Koszorús László Gáspár fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkár a kampány nyitó sajtótájékoztatóján. A Csapra Fel! nevet viselő kampány számos eszközt alkalmaz arra, hogy a lakossághoz eljuttassa üzeneteit. Ilyen például az I. Országos Csapvíz-kóstoló Verseny, amelynek keretében a 2014. december 22-ig, a budapesti Árkád Bevásárlóközpontban működő Aquabárban az öt állami regionális víziközmű-szolgáltató (Dunántúli Regionális Vízmű Zrt., Duna Menti Regionális Vízmű Zrt., Északdunántúli Vízmű Zrt., Északmagyarországi Regionális Vízművek Zrt., Tiszamenti Regionális Vízművek Zrt.) kiválasztott vízbázisaiból származó, 15 féle vizet kóstolhatják meg az érdeklődők, illetve szavazhatnak is a nekik legjobban ízlő vízre. Az összesítés végén kiderül, melyik Magyarország legfinomabb csapvize. A kampány kiemelt célcsoportját képező diákok pedig egy országos pályázat keretében tervezheti meg a nyertes víz palackjának címkéjét. „Felelős szolgáltatókként úgy gondoljuk, hogy amellett, hogy a fogyasztóink számára biztosítjuk a mindennapi magas színvonalú vízszolgáltatást, fontos az is, hogy segítsünk számukra a tudatos vízhasználat és vízfogyasztás kialakításában, vagyis edukáljunk, információt adjunk át” – mondta Winkler Tamás, a Dunántúli Regionális Vízmű Zrt. vezérigazgatója. Az öt regionális víziközmű-szolgáltató életében nem ez az első eset, hogy összefognak a társadalmi szemléletformálás jegyében. A 2013-ban Tudatos vízfelhasználó néven indított közös kampányuk fő céljaként a lakosság tudatos vízfogyasztása erősítésének támogatását, a hatékony vízfelhasználást eredményező fogyasztói attitűd kialakítását fogalmazták meg. Az idei kampány során ezeket a célokat kiegészítették a magyar lakosság csapvíz fogyasztására ösztönzésével. Bár a kampányt szervező regionális víziközmű-szolgáltatók több mint 2,5 millió fogyasztó ivóvízellátásáról gondoskodnak, a kampány országos hatókörű, az egész ország lakosságának szól.
Akik megmentik a zaccot – lezárult a Coca-Cola HBC Magyarország és a MATE által a kávézacc visszagyűjtésére kiírt egyetemi pályázat
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Ételt az Életért: Gyermeknapi ételosztás A gyermeknapi akció sokkal többről szól, mint 800 adag ebéd és 4,5 tonna élelmiszer …
Hogyan táplálkozzon a gyerek az iskolában? Célszerű a szülőnek csomagolnia iskolás gyermeke tízóraiját, uzsonnáját – mondta Csengeri Lilla dietetikus az …