Átólzéig Belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a turisztikai ügynökség Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2017-10-25 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,046 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), Magyarország kiemelt helyeinek, sokszínű, őszi kulináris kínálatának, borainak és borvidékeinek, valamint a Szent Márton napi hagyományok megismerésére ösztönzik a magyar utazni vágyókat. A turisztikai ügynökség az MTI-nek pénteken eljuttatott közleményében kiemeli: az Át kell élned, hogy elhidd – Magyarország rád vár! – szlogennel indított kampánytól a magyar úti célok iránti érdeklődés erősödését és az utazási időtartam növekedését várja az MTÜ. Az ügynökség célja a kiemelt turisztikai térségek ismertségének növelése, a bor- és gasztroturimus népszerűsítése, valamint a magyar bor imázsának emelése és a borvidékek megismertetése. Az utazási élmény fontos része a helyi gasztronómiai kínálat, azon belül is a bor felfedezése, ezért az MTÜ kampánya az Őszi menük hetei elnevezésű kezdeményezéssel indul, amelyet számos neves, szakmai szervezet támogat. Az MTÜ együttműködik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával (HNT), a Stílusos Vidéki Éttermiséggel, a Pannon Gasztronómiai Akadémiával, a Magyar Bocuse d’Or Akadémiával, a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetséggel, valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével is. A kampányhoz csatlakozott szállodák és éttermek október 17. és november 15. között minden 18 év feletti vendégnek borkóstoló-jegyet kínálnak, a szállodák pedig a vendégek számára összeállított őszi ajánlataikban különleges előnyöket biztosítanak. A vendéglátóipari egységek az őszre jellemző fogásokkal várják a vendégeket – ismertetik. Az egyes helyszínek őszi ajánlatairól, az Őszi menük heteiről, a kampányhoz csatlakozott éttermekről, pincészetekről és hotelekről a hellomagyarorszag.hu oldalon találhatók részletek – közölte az MTÜ. A közlemény kitér arra, hogy az MTÜ legutóbbi, nyári kampánya a felmérések szerint 4,3 millió embert ért el belföldön, a hatásait feltáró reprezentatív kutatás eredményei szerint pedig csaknem minden második megkérdezett válaszolta azt, hogy a kampány hatására többször, illetve hosszabb időre utazik majd belföldön turisztikai céllal. MTI/Pixabay
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Megjelent az Oldalas magazin 2019. májusi száma! Ez <mint ahogyan magazinunk korábbi számai is>, mindenki számára ingyenesen és azonnal elérhető a …
Lefekvés előtt hatásosabbak lehetnek a vérnyomáscsökkentők Akkor fejtik ki legjobban a hatásukat a vérnyomáscsökkentő gyógyszerek, ha lefekvés előtt szedik őket …