Átólzéig Belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a turisztikai ügynökség Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2017-10-25 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,483 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! A belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), Magyarország kiemelt helyeinek, sokszínű, őszi kulináris kínálatának, borainak és borvidékeinek, valamint a Szent Márton napi hagyományok megismerésére ösztönzik a magyar utazni vágyókat. A turisztikai ügynökség az MTI-nek pénteken eljuttatott közleményében kiemeli: az Át kell élned, hogy elhidd – Magyarország rád vár! – szlogennel indított kampánytól a magyar úti célok iránti érdeklődés erősödését és az utazási időtartam növekedését várja az MTÜ. Az ügynökség célja a kiemelt turisztikai térségek ismertségének növelése, a bor- és gasztroturimus népszerűsítése, valamint a magyar bor imázsának emelése és a borvidékek megismertetése. Az utazási élmény fontos része a helyi gasztronómiai kínálat, azon belül is a bor felfedezése, ezért az MTÜ kampánya az Őszi menük hetei elnevezésű kezdeményezéssel indul, amelyet számos neves, szakmai szervezet támogat. Az MTÜ együttműködik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával (HNT), a Stílusos Vidéki Éttermiséggel, a Pannon Gasztronómiai Akadémiával, a Magyar Bocuse d’Or Akadémiával, a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetséggel, valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével is. A kampányhoz csatlakozott szállodák és éttermek október 17. és november 15. között minden 18 év feletti vendégnek borkóstoló-jegyet kínálnak, a szállodák pedig a vendégek számára összeállított őszi ajánlataikban különleges előnyöket biztosítanak. A vendéglátóipari egységek az őszre jellemző fogásokkal várják a vendégeket – ismertetik. Az egyes helyszínek őszi ajánlatairól, az Őszi menük heteiről, a kampányhoz csatlakozott éttermekről, pincészetekről és hotelekről a hellomagyarorszag.hu oldalon találhatók részletek – közölte az MTÜ. A közlemény kitér arra, hogy az MTÜ legutóbbi, nyári kampánya a felmérések szerint 4,3 millió embert ért el belföldön, a hatásait feltáró reprezentatív kutatás eredményei szerint pedig csaknem minden második megkérdezett válaszolta azt, hogy a kampány hatására többször, illetve hosszabb időre utazik majd belföldön turisztikai céllal. MTI/Pixabay
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Idén is lesz HalMajális Kőbányán Május 1-je Kőbányán nem csak a munka ünnepe, hanem a halételek ünnepe is. Úgy …
Erdőlátogatási tilalom a Vértesben és a Gerecsében Erdőlátogatási tilalom a Vértesben és a Gerecsében A Vértesi Erdő Zrt. szeptember 10-től …