Főoldal Hírek Átólzéig Belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a turisztikai ügynökség

Belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a turisztikai ügynökség

5 perc átlagos olvasási idő
0
1,483
 ehaccp_topbanner3.jpg

A belföldi utazást népszerűsítő kampányt indított a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), Magyarország kiemelt helyeinek, sokszínű, őszi kulináris kínálatának, borainak és borvidékeinek, valamint a Szent Márton napi hagyományok megismerésére ösztönzik a magyar utazni vágyókat.

 

A turisztikai ügynökség az MTI-nek pénteken eljuttatott közleményében kiemeli: az Át kell élned, hogy elhidd – Magyarország rád vár! – szlogennel indított kampánytól a magyar úti célok iránti érdeklődés erősödését és az utazási időtartam növekedését várja az MTÜ. Az ügynökség célja a kiemelt turisztikai térségek ismertségének növelése, a bor- és gasztroturimus népszerűsítése, valamint a magyar bor imázsának emelése és a borvidékek megismertetése.

Az utazási élmény fontos része a helyi gasztronómiai kínálat, azon belül is a bor felfedezése, ezért az MTÜ kampánya az Őszi menük hetei elnevezésű kezdeményezéssel indul, amelyet számos neves, szakmai szervezet támogat. Az MTÜ együttműködik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsával (HNT), a Stílusos Vidéki Éttermiséggel, a Pannon Gasztronómiai Akadémiával, a Magyar Bocuse d’Or Akadémiával, a Magyar Vendéglátók Ipartestületével, a Magyar Nemzeti Gasztronómiai Szövetséggel, valamint a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségével is.

A kampányhoz csatlakozott szállodák és éttermek október 17. és november 15. között minden 18 év feletti vendégnek borkóstoló-jegyet kínálnak, a szállodák pedig a vendégek számára összeállított őszi ajánlataikban különleges előnyöket biztosítanak. A vendéglátóipari egységek az őszre jellemző fogásokkal várják a vendégeket – ismertetik.

Az egyes helyszínek őszi ajánlatairól, az Őszi menük heteiről, a kampányhoz csatlakozott éttermekről, pincészetekről és hotelekről a hellomagyarorszag.hu oldalon találhatók részletek – közölte az MTÜ.

A közlemény kitér arra, hogy az MTÜ legutóbbi, nyári kampánya a felmérések szerint 4,3 millió embert ért el belföldön, a hatásait feltáró reprezentatív kutatás eredményei szerint pedig csaknem minden második megkérdezett válaszolta azt, hogy a kampány hatására többször, illetve hosszabb időre utazik majd belföldön turisztikai céllal.

 

MTI/Pixabay

 

Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Átólzéig

Cikk ajánló

Magyarország étele 2025 középdöntő: a gasztronómiánk kulturális örökségünk

A gasztronómia kulturális örökségünk, melyet kötelességünk megőrizni, majd átadni azt a jö…