Utazás Átadták a Magyar Turizmus Minőség Díjakat Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2018-08-30 3 perc átlagos olvasási idő 0 1,606 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! Tizenhét szálloda és hat étterem kapott Magyar Turizmus Minőségi Díjat a 2017. évi pályázaton, velük együtt negyvenhét szálloda és tizennyolc étterem jogosult a Magyar Turisztikai Ügynökség védjegyének használatára. Az elismeréseket csütörtökön adták át Budapesten. Gajda Tibor, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgató-helyettese a díjátadó ünnepségen kiemelte, a magyar turisták évente 600 milliárd forintot költenek külföldön, azonban a belföldi minőség folyamatos fejlesztésével lehetővé válik ennek minél nagyobb arányú belföldi elköltése. Szólt arról, hogy a turizmushoz kötődő védjegyek „rendbe tételére” a következő két évben 1 milliárd forintot fordítanak. Flesch Tamás, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének alelnöke az ünnepségen kiemelte, országimázs szempontjából is fontos szerepe van a minőségi szolgáltatásoknak, és felhívta a figyelmet arra, hogy a turizmust is érintő munkaerőhiány nem mehet a minőség rovására. A Magyar Turizmus Minőségi Díj tanúsító rendszer tizenhárom éve működik. A díjat három évre ítélik oda, ez idő alatt a nyertes jogosult a Q-logó használatára. A Magyar Turisztikai Ügynökség tájékoztatása szerint a Magyar Turizmus Minőség Díj idei kiírásra szeptember 30-áig pályázhatnak a szállodák és éttermek. MTI/Pixabay
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
A koronavírus hatására nőtt a netes és telefonos forgalom is Körülbelül hatodával nőtt a hívás- és harmadával az internetforgalom 2020 első felében a koronavírus-járvány …
Kapós a hazai, főleg, ha jó az ára A vásárlók csaknem háromnegyede vásárol élelmiszert az ár alapján, és csak alig több, mint …