Átólzéig Kutatással méri fel a vásárlási szokásokat és igényeket a megújulás jegyében a Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központ Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2021-11-27 7 perc átlagos olvasási idő 0 475 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központ Budapest egyik ikonikus piaca, amely kezdeti formájában 1953-ban nyílt meg, a vásárlói és a kereskedői között pedig találhatunk olyanokat, akik családjukkal már több generáció óta kötődnek a Piachoz. A létesítmény nemrég egy nagyobb változás irányába indult, rengeteg tervvel, amihez a vásárlók véleményét is kérik. Legyen sok gyerekrendezvény? Vagy inkább a gasztro irányvonal domináljon? A Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központ ezt méri fel online kérdőívvel, anonim formában. A Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központ immáron sok éve ikonikus piacnak számít Buda szívében. A két kereskedelmi és két piaci szinttel rendelkező létesítmény a vásárlók véleményét figyelembe véve szeretne megújulni, ezért egy online felmérést kezdeményezett. A kérdőívben többek között olyan kérdésekre keresik a választ, hogy a kitöltő miért jár a Piacra, ha nem jár, mi lenne az, ami újra a Piacra vonzaná, de a felmérés kitér arra is, hogy a vásárlók mennyire részesítik előnyben az őstermelőket, illetve a bio/organikus termékeket. A Piac tervei között szerepel, hogy a jövőben minél több rendezvényt megvalósítson, illetve a jelenlegi kereskedelmi funkciók mellett minél hangsúlyosabbá váljon a helyi gasztronómia, vendéglátás is. A vásárlókkal együtt szeretné kitalálni az új irányt, éppen ezért a kérdőív olyan kérdéseket is boncolgat, hogy a látogatók jó ötletnek tartják-e, hogy minél több program és vendéglátóhely legyen a Piacon. A Piac a vásárlók véleményét figyelembe véve akar megújulni Nemzetközileg egyre több piac válik közösségi térré, bővül ki gasztro szereplőkkel, és rengeteg fiatal is látogatja ezeket a helyszíneket. Bár hazánkban a piacra járást sokan még az idősebb korosztállyal kapcsolják össze, a Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központnak volt már egy korábbi felmérése, amiből kiderült, hogy a fiatalok körében is egyfajta trenddé vált a “piacozás”. A létesítmény számos rendezvénynek adott már otthont. A minikoncertek, a gólyalábas és zsonglőrös bemutatók, a gyereknapi programok és a felnőtteknek szervezett események is mind-mind nagy sikernek örvendtek. A járványhelyzet ellenére idén még egy adventi vásárral és egy napközbeni óévbúcsúztatóval kíván kiegészülni a programkínálat. A Fény Utcai Piac és Kereskedelmi Központ arra kéri az említett Piacra járókat, hogy töltsék ki a néhány kérdést magába foglaló kérdőívet, hiszen az eredmények befolyásolhatják a Piac jövőjét. A kérdőív ide kattintva érhető el. sajtóközlemény Unják a magyarok az amerikai fast food-ot Fehérbe borult Budapest belvárosa Így táborozik közel negyedmillió gyermek a nyáron Séfklub: a júniusi taggyűlést a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamarában rendezték Fellendülésre számíthatnak a házhoz szállító éttermek
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
A jó hírnév elvesztése rosszabb mint a vagyonvesztés A jó hírnév elvesztése rosszabb mint a vagyonvesztés Bár immateriális, vagyis nem látható …
A legújabb HR-kihívás: a munkavállalók megtartása Amíg a fizikai munkások körében a fizetés és a bejelentett jogviszony a legfontosabb, a …