Életmód Kampány indult az élelmiszer-pazarlás csökkentésére Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2020-08-04 4 perc átlagos olvasási idő 0 360 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr „Élj maradéktalanul!” elnevezéssel társadalmi célú kampányt indított a Médiaunió Alapítvány az élelmiszer-pazarlás visszaszorítása érdekében – közölte a szervezet hétfőn az MTI-vel. Közleményük szerint az idén augusztustól 2021 februárjáig tartó kezdeményezés során törekednek az élelmiszer-pazarlással kapcsolatos szemléletformálásra, hosszútávon pedig az élelmiszer-pazarlás csökkentésére. Magyarországon évente fejenként 68 kilogramm élelmiszert dobnak ki a szemetesbe, az élelmiszer-hulladékok több mint a fele a háztartásokból kerül ki. Évente 88 millió tonna élelmiszer vész kárba az Európai Unióban, Magyarországon pedig családonként 270 kilogramm. Hargitai Lilla, a Médiaunió ügyvezető igazgatója a közleményben kiemeli, hogy a Médiaunió minden évben kiválaszt egy kiemelkedő társadalmi ügyet, amely kapcsán egy kommunikációs kampány segítségével aktivizálja az embereket, idén a Magyar Élelmiszerbank Egyesület pályázatát támogatják. Az „Élj maradéktalanul!” kezdeményezésnek kettő fő pillére van: egy erős online, illetve egy TV, rádió, sajtó és közterületi kommunikációs kampánnyal hívják fel a kidobott élelmiszer mértékére és értékére a társadalom figyelmét. A www.eljmaradektalanul.hu honlapon, rádióreklámokban és közterületen konkrét tippeket is adnak arról, mit kell kezdeni a megmaradt élelmiszerrel. Továbbá indul egy több állomásból álló edukációs road-show is. Az edukációs kampány olyan támogatók jóvoltából valósulhat meg, mint a Tesco Global Áruházak Zrt., az OTP Bank Nyrt. – tette hozzá. A kampányban részt vesznek intézmények, szervezetek és szakmai partnerek, többek között az Agrárminisztérium (AM), a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és az Agrárgazdasági Kutató Intézet is. OPH,MTI/Pixabay Elrajtolt a Magyarország étele 2021 szakácsverseny Húsvéti tojásfestő pályázatot hirdet a pécsi Zsolnay Örökségkezelő Az immunrendszer erősítését célzó kampányt indít a vöröskereszt és a dietetikusok szövetsége A sport a kulcs a női vezetők üzleti sikereihez? Erdőket fejleszt Budapesten a Pilisi Parkerdő Zrt.
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
A Magyar Posta is csatlakozott a VARÁZSCERUZA – Rajzolj mosolyt! kezdeményezéshez Már a postákon is lehetősége van bárkinek támogatni a Civilút Alapítvány Varázsceruza – Rajzolj …
Megkezdődhet a mangalica exportja az Amerikai Egyesült Államokba Megkezdődhet a magyar mangalica exportja az Amerikai Egyesült Államokba – mondta a …