Életmód Idén 75 százalékkal is többet költenek a magyarok nyári játékokra Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2022-07-10 5 perc átlagos olvasási idő 0 319 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A kép csak illusztráció! A nyári szezonban átlagosan 2-6 ezer forintot költenek a magyar családok strandjátékokra, az éves forgalom 20 százaléka realizálódik ilyenkor az üzletekben; ahol a forgalom a tavalyinál már 75 százalékkal magasabb – derül ki a REGIO Játékkereskedelmi Kft. friss, online felméréséből, amelyet hétfőn juttattak el az MTI-nek. A cég június 16–23. között lezajlott kutatásában 2176, 14 év alatti gyermeket nevelő szülő, nagyszülő vett részt. A kutatás szerint a nyárra szánt szabadtéri játékok (biciklik, hinta, homokozó) beszerzése jellemzően májusban indul, a strandcikkvásárlás pedig az első nagy meleg beköszöntével kezdődik, idén ez a június 4. hetére esett. Gyaraki Dávid, a REGIO marketingvezetője a közleményben elmondta: a tavaly nyári értékesítéshez képest idén már most 35 százalékos növekedést tapasztalnak online, illetve 75 százalékos növekedést az áruházi vásárlásokban; előbbi 11 ezer forint, míg utóbbi 7750 forint átlagos kosártértéket jelöl. Adataik alapján nyáron a teljes éves forgalmuk 20 százaléka valósul meg, de a szezonális termékekre – főleg a webáruházban – egyre nagyobb a kereslet – tette hozzá. A felmérés szerint a gyerekek kedvenc nyári programjai a strandolás (72 százalék), a játszóterezés (69 százalék) és a kirándulás (47 százalék). A legnépszerűbb játékok összhangban vannak az eredményekkel, ugyanis a különböző – csővázas, felfújható vagy a babáknak való – medencék és strandfelszerelések a legkelendőbbek, ugyanakkor sokan gondolnak az árnyékban vagy otthon töltött időre is például egy LEGO készlettel, Rubik kockával vagy diavetítővel – ismertette Gyaraki Dávid. A nyári gyermekfelügyeletben a nagyszülők segítenek a legtöbbet, azonban sok család a táborozás lehetőségével is él, a felmérés alapján minden második 3 és 14 év közötti gyerek szerezhet idén tábori élményeket, akiknek 40 százaléka egy, 35 százalék pedig két táborban is részt vehet. A megkérdezettek szerint a sport-, a 4-5 napos napközis és az alkotótáborok a legnépszerűbbek, melyekre átlagosan 20-40 ezer forintot szánnak a magyar családok – fejtette ki. OPH/Pixabay Új trend a szörppiacon: fókuszban az egészségtudatosság Vastagbélrák szűrése vérvizsgálattal Gourmet: új lendület a gasztronómiában MÁV-Volán: népszerűek a vármegye- és országbérletek Az infláció letöréséről egyeztetett a GVH élelmiszeripari és kereskedelmi szakmai szervezetekkel
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Több mint felével csökkent Hévízen a vendégéjszakák száma A múlt év első hét hónapjához képest 55 százalékkal csökkent Hévízen a vendégéjszakák száma, …
Három zarándokvonatot indít idén a MÁV Idén három zarándokvonatot indít a MÁV; májusban az erdélyi Csíksomlyóba, júniusban a lengyelországi czestochowai …