Színes Hogyan létezik bizalom a virtuális világban? Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2018-10-24 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,033 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Mára a hagyományos vásárlási és üzletkötési szokások oly mértékben átalakultak, hogy a legtöbb esetben nem is találkozunk azzal, akitől vásárolunk, mégis bízunk benne, hogy megfelelő szolgáltatást, értéket kapunk. Miért? A kérdésre Gangel Péter, a Bizalmi Kör alapítója ad választ. Veszély vagy lehetőség? Legyen az egy tárgy, egy szolgáltatás vásárlása vagy egy üzlet megkötése, mindennek nagyon fontos alapja a bizalom, amely kérdés az internet világában egyrészt rengeteg lehetőséget, másrészt legalább annyi veszélyt is rejt magában. A potenciális vásárlóknak ugyanis néhány percükbe kerül utánanézni az adott szolgáltató megbízhatóságának – mutatott rá a szakember a Rádió Orienten. A hírnév árnyékában Egy dolog azonban ahogy régen is, úgy az új világban is nagyon fontos: mégpedig a hírnév. Az online világ számos lehetőséget biztosít a fogyasztók számára, hogy utána nézzenek a kiválasztott szolgáltatók megbízhatóságának. Mivel ezzel a vállalkozások is tisztában vannak, jobban is figyelnek a fogyasztókra. Kulcs: a bizalom kiépítése Amíg néhány évtizeddel ezelőtt a bizalom kialakítása személyes találkozásokkal és bemutatkozással vette kezdetét, addig ma már amire eljutunk egy személyes találkozásig, szinte mindent tudunk a másik félről, tehát egyfajta megelőlegezett bizalommal ülünk le vele beszélgetni – mondta Gangel Péter. Mint arra emlékeztetett, amíg régen úgy szólt a mondás, hogy egy bizalmat 20 év felépíteni és 20 perc tönkretenni, ma a tapasztalatok transzparenssé válásával már kevésbé törékeny a bizalom, amely mint ahogy régen, úgy ma is érzelmi oldalról fakad. Időt és pénzt spórolunk a tapasztalat megosztásával A Bizalmi kör alapítója szerint mára nagyon fontossá vált, hogy a vállalkozások megosszák egymással olyan tapasztalataikat, amelyeket talán hosszú évek és befektetett tőke árán szereztek meg. Tulajdonképpen ez is a bizalomról hiszen saját tudásukat adják át az üzleti élet többi szereplőjének. „Az elkövetkező 10 év arról fog szólni, hogy újabb és újabb területeken bizonyítja be a bizalom, hogy képes felforgatni a piacot” – zárta szavait a szakértő. OPH Kép: pixabay.com
Íme a receptek, amelyekkel Marton Adri a Mikulást várja Adri azt mondja, hogy Mikuláskor ismét előtör belőle a gyermeki énje, így izgatottan, és …
Íme, a legjobb bor-étel párosítások karácsonyra Közeledik a karácsony, ideje összeállítani a vendégváró étlapot! A klasszikus ünnepi fogásokhoz leginkább illő …
Megújítható a szabolcsi almatermelés Megújítható a szabolcsi almatermelés, de ehhez át kell alakítani annak szerkezetét. A változás záloga …
Szakértő: a belföldi turizmus állhat hamarabb helyre A szakértő szerint a külföldi és belföldi utazásokat egyaránt nézve legalább egy évnek el …