Színes Folytatja a NAV a balatoni ellenőrzéseket Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2018-08-07 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,426 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr A Balatonnál július közepén tartott egyhetes ellenőrzés-sorozat tovább folytatódik, a NAV munkatársainak ellenőrzéseiről az adóhatóság honlapján adnak tájékoztatást – nyilatkozta Aszalós Andrea, a Nemzeti Adó- és Vámhivatal osztályvezetője az M1 Ma reggel adásában. A Balatonnál július közepén tartott ellenőrzés-sorozat alatt minden negyedik vállalkozásnál találtak valamilyen szabálytalanságot a NAV munkatársai, akik csaknem háromezer vizsgálatot végeztek el. Adótraffipax: a tisztességes vállalkozókat védi Elmondta, hogy egy előzetes kockázatelemzés után, a pénztárgépek adatainak áttekintését követően keresik fel azokat a cégeket, amelyeknél valamilyen hibát sejtenek. Egy példával élve elmondta, hogy árulkodó jel lehet például az, ha egy strand négy büféjéből egynek jóval alacsonyabb a pénztárgépben rögzített forgalma a többi hároménál. Az adóhatóság szerint az adótraffipax szolgáltatásának célja, hogy a tisztességes vállalkozókkal szemben előnyt szerző cégeket kiszűrje, amelyek nemcsak az állam bevételit csökkentik, hanem versenytársaikhoz képest is előnybe kerülnek – hangsúlyozta Aszalós Andrea. Sok mindent lát a NAV Az ellenőrök a Balaton mindkét partján, a legkedveltebb üdülőhelyeken és a kisebb településeken is rendszeresen ellenőrzik a szálláshelyeket, az éttermeket, ajándékboltokat, cukrászdákat, lángossütőket és más kereskedőket, szolgáltatókat, kölcsönzőket, és ott ahol, problémát sejtettek. Az adóhatóság azt is látja, hogy hány alkalmazottja van egy adott vállalkozónak egy adott napon, és az szemet szúr, ha egy nagy forgalom mellett egyetlen ember dolgozik. Arra a kérdésre, hogy milyen szankciókra számíthatnak a szabálysértő vállalkozások, a NAV osztályvezetője elmondta, hogy ez attól függ, hogy milyen az adott cég előélete. A visszatérően szabálytalanságokat elkövető cégeket megbüntetik. Egy üzlet bezárása a nyári szezon idején elég visszatartó erejű lehet – tette hozzá Aszalós Andrea. Elmondta, hogy a vásárlók számára kedvező jel, ha kapnak nyugtát, mert a tapasztalat azt mutatja, hogy ahol így járnak el, ott a többi hatóság is rendben találta az adott vállalkozást, például élelmiszer-biztonság szempontjából. Kifejtette: hogy a vásárlók alapvető érdeke, hogy kapjanak számlát vagy nyugtát, mert anélkül nincs lehetőségük reklamációra. OPH/M1 Kép: Pixabay
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Upfield – Nyári receptinspiráció A nyári szezon beindultával szeretnénk nektek egy kis receptinspirációval kedveskedni az Upfield Professional jóvoltából. …
Road Show második állomás – Gyöngyös – 2016. szeptember 27. Szeptember 23.-án Gyöngyösön tartottuk Road-shownk második állomását, mely szervezésében Balogh István Ferenc, Vendriczki Róbert, …
Agrárminiszter: életbe lépett a rovarfehérjékkel kapcsolatos új szabályozás Szigorúbb szabályozás lépett életbe, a rovarfehérjét tartalmazó élelmiszereken fel kell tüntetni a “Figyelem! Az …