Főoldal Hírek Színes Elindult a balatoni hajózási szezon

Elindult a balatoni hajózási szezon

8 perc átlagos olvasási idő
0
268
 ehaccp_topbanner3.jpg

Modernizáció, ügyfélközpontúság, szolgáltatástartalom fejlesztése – ezen alapelvek mentén indult el húsvétkor a 172. balatoni hajózási szezon. Változatlan díjakon, színvonalas ügyfélkiszolgálás mellett vehetik igénybe az utasok idén a BAHART hajózási szolgáltatásait.

 

Húsvét nagyszombaton a Balatoni Hajózási Zrt. különleges helyszínen tartotta szezonkezdő sajtótájékoztatóját, melyre a 2018-as szezon első menetrendi hajóútján került sor Siófok és Balatonfüred között. Az út során bemutatta a társaság idei gazdasági tervszámait és újdonságait, élőben hívták telefonon a hajózási szezonnal egyidőben induló új BAHART Ügyfélközpontot, valamint ünnepélyesen aláírták a Vodafone – BAHART stratégiai partneri együttműködést.

 

Hagyományok szerint idén is húsvét nagyszombaton indult a hivatalos személyhajózási szezon a Balatonon, mely alkalomból a BAHART sajtótájékoztatón mutatta be idei fejlesztéseit és terveit. Az eseményen Kollár József, a BAHART vezérigazgatója kiemelte: „A BAHART az elmúlt két kiemelkedően sikeres szezont követően 2018-ban is számos újdonsággal várja a hajózni és kikapcsolódni vágyókat a Balatonon, ráadásul mindezt a komp és személyhajó szolgáltatások esetében változatlan díjakon.”

 

A Balatoni Hajózási Zrt. középtávú stratégiájának egyik hangsúlyos alappillére az „ügyfélközpontúság fejlesztése”. Ez magában foglalja az ügyfélkapcsolatok erősítését, a szolgáltatásminőség javítását. Az elmúlt két év során a társaság számos fejlesztést valósított meg a célkitűzés érdekében. A teljesség igénye nélkül említhető: a BAHART imázs- és arculatfrissítő kampánya, az utastájékoztatás és kommunikáció intenzitásának növelése, az online hajózási lehetőség kereső modullal ellátott honlap kialakítása vagy a hajózáshoz kapcsolódó szolgáltatástartalom bővítése.

 

Forrás: BAHART

 

„2018. március 31-étől – a 172. hajózási szezon első napjától – üzemel a BAHART INFO Vonal a 84 / 310 050 telefonszámon. A BAHART ügyfélközpontban a személyhajózás és kompközlekedés menetrendi információival, a hajózási lehetőségekkel, illetve a hajóbérlésekkel kapcsolatos témákban fogadják a hívásokat az ügyintézők. Az élőszavas hívásfogadási időszakokat a hajózási szezonokhoz igazította a BAHART, és javítja a telefonos rendelkezésre állást, valamint üzemidőn kívül is biztosít meghallgatható tájékoztatásokat.

 

Kollár József vezérigazgató kiemelte, Számos promóciós újdonsággal, akcióval és kedvezménnyel vár a BAHART minden érdeklődőt az év során, melyekről folyamatos a tájékoztatás a mobiltelefonról is kiválóan elérhető honlapon és a közösségi csatornákon. Érdemes a pénztárakban idén is keresni a Playmobil jegyeket, extra kedvezményekért bankkártyával fizetni a hajós szolgáltatásokért, vagy részt venni a kiemelt ünnepi hétvégéken indított tematikus programhajókon. A menetrendi és komphajózás mellett az idén is megtalálhatók lesznek a nyári időszakban a programhajók között a népszerű Varázshajók 10 kikötőből, Bulihajók szerte a Balaton körül, sétahajók tavasztól őszig.

 

A sajtóeseményen beszámolt a társaság arról is, hogy lezárult a nevezés az idén 2018. június 9-10-én megrendezendő Nemzeti Regatta Magyarország Településeinek Vitorlásfesztiváljára. Idén már 52 települési csapatot látnak vendégül a főszervezők az idén várossá válásának 50. évfordulóját ünneplő, és az esemény főtámogatójaként közreműködő Sófokon.

 

 

BAHART/OPH Kép: Archívum
Töltsön be további kapcsolódó cikkeket
Töltsön be további cikkeket Asztalos István
Töltsön be továbbiakat Színes

Cikk ajánló

Itt a szelídgesztenye-szezon!

A szelídgesztenye jellemzően októberben érik, így a napokban frissáruként megtalálható már…