Csőposta Borozni tanítják az egyetemistákat Szerkesztő : Asztalos István Közzétéve: 2015-12-15 5 perc átlagos olvasási idő 0 1,551 Oszd meg Facebook Oszd meg Twitter Oszd meg Google+ Oszd meg Reddit Oszd meg Pinterest Oszd meg Linkedin Oszd meg Tumblr Borozni tanítják az egyetemistákat A Budapesti Corvinus Egyetemen vette kezdetét, közel 200 hallgató részvételével, a Nagy Egyetemi Borteszt következő évada. A Nemzeti Bor Maraton kiemelt betétrendezvényeként idén tavasszal létrehozott programsorozatban, eddig több mint 1500 fiatal vett részt. A Nagy Egyetemi Borteszt célja, hogy a tudatos borfogyasztára nevelje a hallgatókat, akik a jövő fogyasztói. Emellett egy innováció az, ami a program gerincét adja. A Bortext mobilapplikáció, amely a 100-as borpontozási rendszert alapul véve teszi lehetővé a benne szereplő tételek értékelését. Balla Attila a Nagy Egyetemi Borteszt és a Nemzeti Bor Maraton programigazgatójának köszöntője után Gál Péter, a Földművelésügyi Minisztérium eredetvédelemért felelős helyettes államtitkára bemutatta a Nemzeti Borkiválóság Programot, amelynek kapcsán hangsúlyozta, hogy fontos képezni a magyar borok fogyasztóinak jövőbeli generációját. Kiemelt feladat, hogy a fiatalok körében is ismert és népszerű legyen a minőségi magyar bor. Az eseményen szó volt még a hazai és nemzetközi borfogyasztói és borkészítési trendekről, amelyeket Kielmayer Kristian, a Földművelésügyi Minisztérium szakembere állított egymással párhuzamba. A program legjobban várt részét, a kóstolástechnikai tréninget, valamint annak értékelését Sánta Zoltán, Nemzetiközi Borakadémikus AIWS, a Borkollégium szakoktatója mutatott be a fiataloknak. A Nagy Egyetemi Borteszten szereplő borok a Nemzeti Borkiválóság Program bortételei. A Budapesti Corvinus Egyetemi borsor: · Frittmann Borászat Ezerjó 2014 · Koch Borászat Cabernet Sauvignon Rose 2015 · Bock Borászat Villányi Hárslevelű 2012 · Sümegi és Fiai Pincészet Cabernet Sauvignon Birtokbor 2012 Az alapfokú borismereten túl, egy kutatási program is része az eseménynek, melyben a szervezők arra kíváncsiak, hogy a résztvevők aktuálisan milyen fogyasztói szokásokkal rendelkeznek. Ezen adatok összesítésével segítséget kívánnak nyújtani a magyar borászati ágazat szereplői számára, akik az eredményeket felhasználva mind a marketing-kommunikációjukat, illetve borászati jelenlétüket tudják fejleszteni a program releváns tapasztalataival. Az idei évben már kitérnek a borok alapismerete mellett a megjelenés (pl: palack, illetve cimkedesign) és a vásárlói szokások felmérésére is. A program január 28-án a Nyugat-magyarországi Egyetemen, Sopronban folytatódik, majd májusig, további 8 magyarországi felsőoktatási intézmény vesz részt az eseménysorozatban.
A fejtetűveszély miatt abba kellene hagyni a közös szelfizést az orosz fogyasztóvédelmi hatóság szerint
Profession.hu: Nógrád vármegye kivételével mindenhol aktívabbak voltak a munkakeresők a harmadik negyedévben
Hrúz Mária konyhájában főzték meg Petőfi kedvenceit Szalkszentmárton fontos helyett foglal el Petőfi életében: apja egy időben itt bérelt vendégfogadót és …
Tökéletes halloween-i vendégváró receptek Ma már hazánkban is egyre jobban elfogadott, hogy október végén az őszi faleveles dekorációk …
Megújítható a szabolcsi almatermelés Megújítható a szabolcsi almatermelés, de ehhez át kell alakítani annak szerkezetét. A változás záloga …
Március 2-án nyílik az Utazás 2017 kiállítás Március 2. és 5. között rendezik meg az ország legjelentősebb turisztikai seregszemléjét, …